jag hatar smällare!
Nu är det mycket raketsnack här inne men jag måste skriva lite mer.
JAG HATAR SMÄLLARE
Här hemma har dom smällt hela dagen nu, UTAN UNDANTAG
Tusse är jättestirrig, han vägrar gå ut. Får ut honom några minuter i taget så att han får kissa men han vill bara hem igen. Om jag försöker locka med honom åt ett annat håll så skriker han.
Han har inte bajsat på hela dagen, vägrar äta, springer runt som en galning här hemma och kan inte sova.
Han får ingen ro alls i kroppen.
Min sambo ska ta med honom ut på landet på nyårsafton, där smäller dom bara på 12slaget i alla fall.
Men det här fungerar inte. Jag försöker hålla honom sysselsatt men det fungerar bara korta stunder.
JÄVLA IDIOTI det här med smällare. Dom började i gårkväll, smällt hela natten och nu hela dagen.
Jag blir galen!
håller med dig det är så empatilöst mot många ….riktigt frustrerande…pussa på vovven från oss…
det ska jag göra, om jag får honom att sitta stilla

Det är vid denna tid på året som jag är mycket glad att inget av våra djur här hemma är rädd för raketer, smällare, mm.
Katterna bryr sig inte det minsta och Velvet hon tycker att raketerna är otroligt skojiga saker!
Men jag lider med alla de stakars djuren som är rädda, har själv haft en skotträdd hund så jag vet hur hemskt det kan vara =/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
ja spike har det jobbigt nu,men han är lugn med da,pen inne i alla fall,så idag drog vi rätt ut i stora skogen på dagen så dom fick sprinag av sig ordentligt