Hundens horoskop
Vilket stjärntecken är din hund?
Tycker du att din hunds horoskop stämde?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Velvet är född 2/4 och är då vädur.
Enda som jag verkligen inte tycker stämmer in på henne i horoskopet är det där om ombytligt temperament, Velvet tycker jag har ett jämnt och bra temperament. Resten stämmer väldigt bra =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Aramis är född 6/7 så han blir Kräfta,
och jag tyckte det stämde bra på honom :). Är verkligen en kelhund, är gärna i säng/soffa med matte och husse. Vill verkligen bli beundrad och älskad och är väldigt tillgiven mot oss i flocken. Och långpromenader och att simma älskar han ju!
Också är jag ju Stenbock så jag ska ju passa ihop med honom :).
2,kul att höra att du e stenbock de e jag med
Snodden är vattuman född 2002-02-18….
allt stämmer utom att han skulle ha lätt för att vara nervös, för det finns inget sånt där…sedan passar han med starka personer såsom lejon och annat…alltså passar han med en stenbock
Spike är född 1998-04-28
Ha e en Vädur och allt stämmer där förutom det med maten,för han äter som en häst jämfört med Snodd…men går inte upp i vikt eftersom han e så otroligt aktiv trots sina 10 år
…de en kul hund som också passar ihop med starka personer….kul

Jell-O har samma stjärntecken som mig - Lejonet men för han stämde det till 35% kanske :P
Lukas är en tvilling vilket stämde in mkt mer :)
Tusse är skorpion och vissa saker tycker jag passar in men jag läste några av dom andra horoskopen också och dom passade också in.
Men Tusse ska tydligen passa ihop med oxen och det är min sambo så det verkar ju bra ;)

#1 då e jag o velvet samma e oxå en vädur:)