Amira får " stölle ryck"
Varenda kväll vid sjuntiden blir Amira som sjövild, far runt som en toka, Tur jag bor bredvid skogen så vi kan gå ut så hon får löpa amok där, annars är det upp o ner i soffa o fotöljer o sängar o runt runt,, Men lustigt att det alltid är vid samma tid, som en inställd klocka, Väl i skogen är det springer o springer hon, Men håller stenkoll på var jag går och kommer mellan varven o sätter sig bredvid mig, sen bär det av igen, Någon mer som har nån hund som beter sig så, Hon är snart 5 månader

är hon invand med promenad vid den tiden sedan innan?
Jag hade en labbe som alltid satte sig och tittade på mig sedan på klockan och på mig igen exakt kl 18 om hon inte hade fått sin middag innan dess =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja så kan det ju vara för när hon var liten plutta var vi ju ute oftare, men det märkliga är att även om jag går ut vid 18 tiden i skogen så ränner hon inte på det viset , hon springer då med men stannar o nosar o hittar alltid något att äta o lufsar på i lagom takt mellan varven,och så tränar vi lite Hit, stanna osv.. Men när hon får sitt spel då är det bara springa , springa som gäller, Vi är ute i skogen flera gånger om dan så hon får springa så mycket hon vill annars också, men det gör hon inte , Men hon är rolig, åker jag till en annan skog eller är ute o går med henne och hon är bajsnödig så ska hon hem till sin skog o bajsa, hon kommer till mig o går runt som en äggsjuk höna o piper och jag säger bajsa, men inte tusan gör hon det, Nej då, matte åker snällt hem till vår skog, då är lyckan fullkomlig, Hon känner sig väl trygg där

Haha ja alla hundar har ju sina små egenheter =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Rico kan också få sånna språng ibland, han typ springer runt i cirklar :P
haha det låter ju som min Lexus… han får vid samma tid 19,30- ca 21,30 varige dag, hel sjuk energi från ingenstans.. bara ska leke, leka, leka hela tiden, lysnar inte på någoting alls då mer än sina leksaker…
Självklart. Alla hundar får sånna "ryck" eftersom i det vilda så är de vana att röra sig så otroligt mycket mer än vad de får göra som tama. De behöver alltså sånna här ryck för att de ska må bra
hahaha dom e för roliga,snodden ställer sig alltid framför tv rutan kl 22,00 för då ska matte se nyheterna(tror hon),för reser hon sig inte så slänger han upp allsköns leksaker på rumsbordet fast han vet att det är tabu…han e 6 idag började som valp med detta…så vissa ränder går aldrig ur