NU BIDDE DET INGEN JUL FÖR SPIKEN!

stackars tomten
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

På bilden i #2 ser han så väldigt oskyldig ut =)
_**/Mvh Anne
1 stackers tomten,men nu blir visst herrn utan paket bara för det säger husse…men vad han inte vet är att matte alltid smugglar undan sånt hehe
Haha han vill ju bara krama om tomten, inte hans fel att tomten att tomten inte tål hans kramar 
8,näe just det
…jag fick en puss sen i alla fall hahaha
5, ja jag harklade mig där, och då ser han alltid ut så för han vet inte om han får eller inte
Så egentligen, eftersom han bara ville visa tomten lite kärlek, borde han ju få extra mycket julklappar? //Aramis 
11, ja där sade du nått, nu ska husse få sen hahaha
Aww, han är så söt så man bara smälter på bild #0. =) Han ser sådär skyldig ut. =D
13,tack men det e bara som det ser ut
…men han e så fin för att vara så gammal

Tomten ?
Vem är det?
jag vet inte ens vem tomten är, jag är bara 8 månader och förtår inte alls varför matte spökar ut hemmet med ljus och tomtar…vem ÄR en där förbaksade TOMTEN????….jag vill ha reda på det jue…Men det är rätt mysigt i hemmet i alla fall me alla levande ljus, och tomtar….tomten jag vill ha reda på vem tomten ÄR!!….matte berättar inte för mig….hon sa något om en farbror med vitt skägg….och igår så när vi var på kvälls rundan, så träffade vi…TOMTEN!!
- joho!!!
Han var farbror, minst en massa ålder på honom….och så hade han vitt skägg!!…så matte det måste ha varit tomten - eller hur?!?..matte berättade att det var grannen herr jönssön…Vem är då TOMTEN!!!….
//Boy som jagar vidare efter tomten

Haha..är det där som kallas tuff kärlek tro, jag måste nog fråga jäntan om det
Han är då bra söt så jag förstår om han kommer undan med det, vad gör väl det om hundra år…köp en ny vet jag!
*fnyser* Du Boy strunta i den där tomten, det enda han gör är att hyva ut nått paket sen sticker han…Åhh du! Sen tar det ett helt år innan man ser honom igen
Så jag lovar du kommer inte vara klokare när du träffat den där tomten för det är inte jag fast jag är 9 år 
//Skorpan som är för klok för att jaga tomten

Spikes:
Det finns ju något kvar av Tomten???
Tzar han försöker ta tomten som sitter i ett skylt fönster här nere i centrumet.. Varje gång vi går förbi.. gör han ett utfall och en massa morrande… Gillar inte tomten..
Så till mig/oss kommer det ingen tomte in, skulle det vara så att ingen får några julklappar i år, får ni väl skylla på mig och Tzar.. För om ni bor på hans turlista efter oss?? Då kommer tomten nog inte längre..
Det blir ingen Vit Jul.. Snarare en Röd.. och då är det inte Rudolfs röda mule som ligger i snön!
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
17, hahah ja just då var det kvar av den, men nu e de helt kört inte nog med att han bet huvet av honom han har skalat av honom allt så det låg i en jättefin hög i min säng igår kväll
…
hoppas jag inte finns med på den turlistan då
16,ja han e riktigt stilig gammal herre….näe vi skiter i och köper ny tomten får vara stendöd här hemma,vi har ju spiken och snodden kvar

# 16
SKorpis….Så då menar du skorpan, att jag…vaddå att jag inte blir KLOKARE!!! *FNYS!*
…gammla skrälle tant….jag är en ung, vacker, nyfiken Golden i mina bästa månader….jag skulle kanske ge upp tomte jakten, och leka mig en gammal skraltig tant som dig i stället då eller?
änger du med, eller har tanten rullator
…*Fnissar* //Boy

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kunde inte låtabli
_**/Mvh Anne
21, hahahah super anne

ASG!!!!

Den var bara så superbra Anne *ASG*

Haha vad söta de e när de e så där icke snälla genom att ta saker de ej får;)
25 ja visst e dom men du kan ju skylla på lekfulla valpar…medan jag bara an relatera till senilitet, men då måste han varit senil sedan födelsen för han e obotligt busig
DS.