Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: om-sajten
Läst 1450 ggr
TinaH
0

Nu vill vi höra... :-)

Vad Ni tycker om oss Sajtägare och medarbetare.

Det måste ju finnas något som Ni tycker skall ändras på eller vill ha mer av.

Ge oss lite kritik var och en, gott och ont…det är bara nyttigt och höra.
För då kan vi också utveckla oss och gå vidare här på sajten.

Vi tar gärna mot tips och iéer på hur vi kan göra ajten roligare…trevligare….tja, et är ju NI om gör sajten!
Var inte rädda för det.  :-)

utan alla härliga medlemmar - ingen Blandrashundar iFokus!

Hälsningar
TinaH, Anne, Lena och Freke, Fettmedkevlar

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

AnneN
0

Håller med Tina, vore bra att få veta om det är något ni medlemmar tycker är fel på sajten, något ni saknar eller något ni tycker vi kan göra bättre =)

Om ingen säger något så kan vi heller inte göra något åt saken!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Helt enig så kom igen nu…..

giffan
0

Jag tycker ni verkar helt okej…

Jätte bra att ni finns då det inne på HiF ibland kan vara lite "rasistiskt" mot blandraser. Här behöver man inte skämmas när det kommer till frågan om vad man har för hund.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Elega
0

Jag gillar att AnneN alltid är snabb att skriva någon snäll kommentar om man skriver ett inlägg :)

spikes
0

3,vad trevligt…näe alla stammar från samma anfader härinne och det tycker jag är en härlig känslaFlört.

4,Ja hon e en go tjejGlad

fettmedkevlar
0

Oj här inne har jag inte varit med i svängarna, men jag skyller på att nu är dragsäsongen igång och vi har full sjå med att köra turister! :)

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

AnneN
0

Ingen som tycker att det är något vi hade kunnat göra bättre? förändra? lägga till?

_**/Mvh Anne

giffan
0

jag kan tycka att det är lite för många nålade inlägg… men alla kanske behövs…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

AnneN
0

#8 jo just för stunden är de ganska många, men några av dem kommer jag att ta bort i slutet av månaden

_**/Mvh Anne

spikes
0

8, ja det kan jag hålla med om,några passar ju lika bra som vanliga trådar……

Anders 50
0

Jag är inte så aktiv med att skriva här, men läser en del trådar som verkar intressanta.

Tycker Anne sköter sajten bra och är aktiv och synlig. Tror det bidrar till att det är så bra stämning här.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

spikes
0

11,ja det håller jag absolut med om…det är därför jag själv trivs super bra med henne och sajtenFlört

AnneN
0

#11 & 12 tack *lite generad*, jag gör så gott jag kan, men utan alla trevliga medlemmar och duktiga Medarbetare så hade sajten inte varit det den är idag.

_**/Mvh Anne

empan-hampus
1

Jag tycker ni på detta forum är väldigt snälla =) Gämfört med vissa andra…

AnneN
0

#14 tack, det låter ju bra att vi är snälla =)

_**/Mvh Anne

spikes
0

14,tackGlad

V-lang
0

Hej nu är jag här igen! Ja som jag sagt inne på hundar när stickor och strån rykt ibland och inget hänt, då har jag skrytit om en liten person här inne…hej Anne Skrattande

Jag persoligen tycker att det är en go och trevlig stämning här inne, jag är inte så aktiv här inne men kikar in då och då och läser och kommer med nått hrmm..

Om medarbetaren Spike kan jag säga..henne kommer ni få jättenytta av, en riktig hundmänniska Skrattande Tina en fyndig person som bjuder på sig själv och kommer med bra artiklar , fettmedkevlar känner jag bara som en helfestlig tjej, Freke känner jag inte överhuvudtaget. Alla har ni något gemensamt HUNDAR och det är väl huvudsaken…tror jag Flört

Sitter och tänker på förslag för att förbättra sidan, finns det något så vet inte jag något i alla fall Skrattande

AnneN
0

#17 Tack för berömmet =) Skulle du komma på nått som vi kan förbättra så vet du vart vi finns Glad

_**/Mvh Anne

spikes
0

Tack lottisGlad det känns skönt att ha även Freke här,han e en riktig hundmänniska han medFlört,har du kollat mina vargbilder på hemmisen?.

som sagt kommer ni på något vi kan förändra så är det jätte bra,man lär sig av det medGlad

AnneN
0

Ni får även gärna komma med förslag på artiklar som ni tycker skulle vara intressanta att läsa Glad

_**/Mvh Anne

V-lang
0

#19 Ska genast gå in och kika Skrattande

Nu vet jag inte om det finns någon för jag har varit för lat för att kolla Foten i munnen

Det kommer ju en del frågor om parning, valpning och hur man beter sig när valparna kommit…kanske en artikel om det, ja om det inte finns nån vill säga Skrattande

spikes
0

jätte bra tips lottis…..Flört

AnneN
0

#21 jag har en sådan artikel på G, men uppfödaren som ska hjälpa mig med den måste få tummen ur först… ska ringa och skälla lite på h*n efter helgen =)

_**/Mvh Anne

V-lang
0

Hehe..jag har mina ljusa stunder Lena Skrattande

Då var den inte så dum eftersom du hade tänkt på den Anne…*skryter över mig själv* Tungan ute

spikes
0

24 ja du e sååå duktig lottis hahahaha

Cerrolyn
0

TinaH - Behöver hitta hjärnan och minnet, , Anne - torka bort det possitiva, Lena och Freke, Fettmedkevlar & Spikes känner jag för dåligt.

Nä det var bara ett skämt. Jag tycker ni gör ett bra jobb här.

**MVH Cerrolyn

RussinKeps
0

Jag är trött på de där nålade ämnen, jag tycker de är pekfingrar som är höjda i belärande syfte. de sitter för länge och är för många, tycker jag.

Jag brukar kolla efter signatur, och sen på scrollistan längst ner, "senaste inläggen" det blir enklare så. 

Om jag vill ha information utöver det, letar jag reda på det när jag känner för det.

Annars tycker jag det är kul att vara medlem här, men det är för att det finns så många aktiva hundmänniskor.

spikes
0

26,TackFlört

27…som sagt de ska rensas sedanFlört,kul att du gillar sidan i övrigtGlad.