Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: presentation-av-hundar-medlemmar
Läst 927 ggr
LiveLoveLaugh
0

Nu är det bestämt!!! :o)

Pratade med hundstallet som har hand om adoption av hundar idag och nu är allt bestämt.

Den 14 januari kommer vår lilla valp till Malmö från Spanien! Han är en liten terrier-mix och kommer heta Texas.

Just nu är jag såååå glad och sååå shoppingsugen hehe.

Någon som vet någon bra webshop där man kan handla hundgrejer, som koppel, bäddar och lite smått o gott?

:o)

AnneN
0

Grattis, håller tummarna för att allt ska gå bra =)

Om du kikar uppe i den svarta listen så ser du en meny som heter "Länkar" där hittar du flertalet olika webshoper som har hundprylar för de flesta smaker =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LiveLoveLaugh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara visa vår lilla Texas :o)

Igår shoppade jag loss ordentligt på koppel, halsband, selar och leksaker, och det som inte passar honom tänkte vi ge till hundstallet som en julklapp.

Så nu längtar vi mer till den 14 januari än vad vi längtar till julaftn hehe

spikes
0

nämen gud så söt….lycka till verkligen förstår att ni vill hoppa över julen nuSkrattande….men den som väntar på nått gott osv osv……..Flört

LiveLoveLaugh
0

hehe tack! Det är frustrerande att titta på honom på bilden för han e sååå söt men det dröjer hela 4 veckor till vi får honom.

Det må vara ett i-landsproblem haha men det är jobbigt ;)

AnneN
0

#2 oj så söt, man vill ju bara pussa på nosen =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LiveLoveLaugh
0

Där är en liten sak jag undrar över dock. Uppskattningsvis blir Texas typ 25 cm hög men jag tvivlar på detta.

I och med att han är född som gatuhund så kan man ju aldrig veta exakt. Och det enda man vet är att hans pappa är en svart liten terrier-mix. Men jag vet inte, det känns lite som han blir en bra bit större men jag vet som sagt inte.

Vad tror ni?

spikes
0

jätte svårt att säga man måste i så fall veta exakta raser i honom…och det kan man nog inte till 100%

V-lang
0

Vilken gobit Kyss

Jag säger som Lena..jättesvårt att veta när det är gatuhundar, det kan ju vara vilka blandningar som helst i förräldrarna också.

LiveLoveLaugh
0

Okej tack :)

Då kanske vi kan köra en liten gissningslek.

Vilka raser ser ni i honom hehe? Kanske lite lättare att se när han är lite äldre dock ;o)

spikes
0

jätte svårt men  terrier då…och eventuellt nån annan jaktras kan inte sätta finger på det riktigt….