Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 512 ggr
rulda
0

ÄNTLIGEN!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjoho!
Idag för första gången på tre veckor så fick Tusse äntligen springa av sig.
Han slet av en klo och har fått tagit det otroligt lugnt (hmm eller lugnt för att vara honom) under tre veckor.
Men nu tycker vi att klon har vuxit till sig så bra att vi vågade åka ner till hundrastgården så att han fick rejsa av sig lite.
Jag har då aldrig sett en gladare hund!
Vi passade samtidigt på att träna honom lite. Han har problem med att komma på inkallning. Eller han kommer men det är som att han inte riktigt vågar komma ända fram. Det är jättesvårt att få på honom koppel igen efter att han har varit utan.
Men idag hade vi fickorna fulla med korv och dom roligaste leksakerna med oss.
Det gick toppenbra! Otroliga framsteg, inte riktigt hunda än men sååå duktig han är!
Var bara tvungen att dela med mig!

AnneN
0

Vad skönt att klon har blivit bra igen =) Kan tänka mig att det var skönt för han att få springa av sig lite.

Roligt att få höra att det går frammåt för er i träningen =) Tack för att du ville dela med dig av detta till oss =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

rulda
0

#1 du anar inte.. haha han gick till och med fint i kopplet på hemvägen (helt otroligt) nu ligger han och snarkar på mina fötter :)

V-lang
0

Men vilken lycklig jycke du måste haft igår….3 veckor är inget roligt för ett krutpaket Skrattande Vad skönt att klon läkt så bra iaf, nu återgår allt till det normala igen…fullt ös medvetslös Flört