Ny här, presentation. :)
Tänkte försöka knåpa ihop en liten presentation.
Cissi heter jag, är 20 år och bor i Uddevalla. Kommer från Åmål egentligen, flyttade till Uddevalla 2005.
Har en hund också såklart. :) En amstaff/pitbull hane på snart ett år. Skillz heter han.
Skaffade honom när han var ett halvår, då hade han haft två ägare vad jag vet.
Kunde inte förstå hur en 6 månaders valp kunde ha flyttat runt så mycket, men det märkte jag snart.
Han bet konstant! Han bet när han lekte, han bet när han gosade, han bet när man sa till honom eller försökte få honom göra något som han inte ville. Ibland väldigt hårt, ibland kändes det knappt. Mina armar och händer var helt blåa och sönderbitna.
Men vi har kämpat på och han har blivit sååå mycket bättre nu ett halvår senare. Jag är så stolt över både honom och mig själv.
Oj, blev en ganska lång presentation. :P Hejs / Cissi
vad roligt att det går framåt……välkommen

Varmt välkommen hit Cissi, trevligt att du hittade hit och roligt att höra att det går frammåt för dig och din hund 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Välkommen!
trevligt med någon från samma stad, då kanske jag sett er…
≧◔◡◔≦

Välkommen säger jag också när jag kommer intrippandes från hundar…jag springer i mellan lite så jag inte missar något 
Vad duktig du och din hund har varit som kommit så långt på så kort tid 

#3: Jaså, vad kul. :) Jag bor uppe på Tureborg iaf. :)

Varmt välkommen in i stug värmen!
Tina heter jag och är Medarbetare på sjaten.
Känn dig som en i gänget!
Vänliga hälsningar
TinaH
Medarbetare på BiF
#5 ok, är visseligen inte där och rör särskilt ofta, men vem vet :)
≧◔◡◔≦
välkommen!
Du kanske kan ge mig några tips, har en bitare här hemma också, det värsta är när han ska pussas och samtidigt skrapa med tänderna…