Velvet & Pandora

hihi Velvet är inte riktigt säker på vad hon ska göra och tycka =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
såååå sött

Det är ju otroligt gulligt, att inte Velvet ens är lite på vakt? Och musråttan Pandora inte är rädd?
Kommer det att funka så alltid?
Helt paff 

#10 Velvet är lite osäker på vad hon ska göra så henne får man passa lite då råttan är lös, men lilla Pandora tycks inte vara rädd för nått. Första dagen vi hade henne så satt katterna och tittade in i buren och vips så hoppar Pandora upp på gallret och pussar ena katten på nosen
snacka om shockad katt!
_**/Mvh Anne

haha så sött:)

Velvet, sånna där saker är ätbara!!
/Tyson - familjen mus-jägare

#13 Velvet försökte smaka lite idag, vad tror du hände då? Jo Pandora vänder sig om, tar tag i Velvets nos med framtassarna och pussar henne!
_**/Mvh Anne

Jag tror jag svimmar…en råtta!!!! Lilla Velvet kom till Lotta, den där råttan kan gott bo hos matte även om den är söt….huaaa för bakdelen med äckelsvansen passa dig för den 
Haha så sött, Velvet ser så chockad ut "Men..men..matte, vad är det för nått??" 
En av mina bröder hade råttor tidigare, jättemysiga djur ju! Sprang gärna omkring på axlarna på en och trasslade in sig i håret 

#15 haha har inte du fullt upp med Aramis och alla kineser i förådet redan?
#16 jo visst är de mysiga, speciellt då de sitter på axeln och myser så mycket att de knastrar =)
_**/Mvh Anne
#17 Verkligen mysiga och så söta :). Haha min farmor tycker inte om råttor, så hon var inte glad när bror min kom till henne med en råtta i bröstfickan :P

#18*asg* kan tänka mig att det ine var allt för uppskattat
_**/Mvh Anne
ohh vilka fina bilder! Är nästan så man blir lite råttsugen igen. Blev helt kär i #5.