Prisbelönt kennel var valpfabrik
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Detta är nog tyvärr vanligare än man tror och antagligen så är mörkertalet stort.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Usch.. att man inte ska lita på någon.. Det är synd.

Det är horribelt att folk är penga k..ta..pengar pengar..det blöder i mitt hjärta att så många oskyldiga djur och nu i detta fallet hundar far så illa utav oss människor..Häromdagen reagerade jag så kraftigt på hur en kvinna kom gåendes med sin cocker spaniel,hela tiden stanna hon och skrek högt till sin hund..men OLIVER vad är det med dig kan du inte gå som vanligt..vi var fler som vände oss häpna om och stirrade på denna kvinnan..hade jag sett att hon bara det minsta lilla hade burit hand mot den lilla vovven så hade jag snabbt varit framme och skällt ute henne efter noter..Usch och fyy!!

Tror tyvärr att det inte alls är ovanligt att småhundsuppfödare förvarar sina hundar i burar… För många år sedan var jag hemma hos en dåvarande arbetskamrat som är en känd och "duktig" uppfödare, han hade burar med hundar överallt…när jag ifrågasatte så sa han att det hade "alla" vi blev naturligtvis ovänner efter detta…