Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettkurser-instruktörer
Läst 1706 ggr
TinaH
2008-11-16 10:01
0

HUNDÄGARPROBLEM?!?

Så heter Barbro Börjessons nya DVD.DVD Hundägarproblem

Den finns på SKK att köpa.

Den tar upp:

• Hund som drar i koppel
  • Hund som lämnas ensam
  • Inkallningsproblem
  • Hälsa på människa
  • Hund osäker på människor
  • Osäker och aggressiv hund
  • Hund som vägrar släppa leksak
  • Bitande valp
  • Hund som vaktar
  • Skällande hund i bil
  • Hund som jagar bilar

Kanske en julklapp till dig själv, eller till en kär vänn?

**Beställ
**Du kan även beställa DVDn via e-post, info@distributionsservice.se, filmen skickas hem till dig tidigast vecka 50, dvs efter HUND2008. Priset för filmen Hundägarproblem är 200 kr, portokostnad tillkommer. För närmare information ta kontakt med SKKs informationsavdelning, tel 08-795 30 30, e-post info@skk.se.

Filmen Hundägarproblem kommer att släppas i samband med den stora hundutställningen HUND2008 i Älvsjö 6-7 december. Den kommer att finnas att köpa i vår försäljningsmonter i Entréhallen. Båda dagarna mellan kl 12.15 till 15.00 finns möjligheten att få filmen signerad av Barbro i vår monter.

På HUND2008 kommer du att kunna se Barbro i finalringens program kl 11.30-12.00, därfter finns hon i Mixed zon ungefär 15 minuter. Hon kommer även att finnas i Svenska Kennelklubbens försäljningsmonter i Entré-hallen där hon kommer signera den nya filmen Hundägarproblem. Du träffar Barbro i vår monter både lördag och söndag kl 12.15-15.00. Välkomna!

Ni kan läsa om filmen här

[

](http://www.skk.se/hundxx/hund2008/hund08_b_borjesson.htm)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

AnneN
2008-11-16 13:31
0

Verkar vara intressant =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Dieseldoris
2008-11-17 17:06
0

verkar bra till mig , och min hund .. för jag har en schäfer som nu är 9 månader , och hel go ! han drar ibland , känner sig ofta osäker när det är nya männsikor , och lyssanr bara på mig .. har oxå gjort anfall mot andra hundar ( men aldrig skadat någon ). Pappa och jag har olika regler så vi har problem .. men han träffar sin brorsa ofta med.. som gör det värre ..

hoppas på hjälp !

AnneN
2008-11-17 17:11
0

#2 börja med att se till att alla i familjen kommer överens om vilka regler och metoder som ska gälla!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!