Dagens ros 21/10 -08
Dagens ros vill jag ge till min sambos syster som var så snäll att hon rastade Velvet åt mig då hon var här. Anledningen att jag bad henne rasta Velvet är att jag har så ont i nacken att minsta rörelse gör fruktansvärt ont (känns som någon hugger en kniv i nacken på mig).
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Det där med smärta är inte roligt.
Tur att man har vänner som ställer upp. Glad för din och Velvets skull.
Kram ingela

#1 näe det är absolut inte skoj =/ Small till i nacken igår då jag vred på skallen för att kolla vad hunden gjore bakom mig sen dess har det bara blivit värre.
Ringde till vårdcentralen i morse och fick där prata med världens suraste, otrevligaste sköteska! Jag bad om att få en tid hos sjukgymnasten eller någon annan som kan hjälpa mig att få till nacken, men det jag fick till svar var "Du är väl medveten om att det faktiskt finns männsikor som har mer ont än dig?"
Klart jag är fullt medveten om att det finns många som har mer ont än vad jag har, men inte 17 får jag nått mindre ont av den vetskapen! Så någon tid där fick jag inte =( Voltarengel, ipren & treo hade lika gärna kunnat vara sockerpiller för de hjälper inte ens det minsta.
Jaja blir det inte bättre till imorrn så får jag försöka hitta nån "kotknackare" och hoppas på att det inte blir allt för dyrt.
(förlåt, behövde bara gnälla av mig lite)
_**/Mvh Anne

#2 Alla behöver få gnälla av sig ibland :)

#2 så sant så
_**/Mvh Anne