Nu har de kommit :)

Vilka söta småttingar!
(kan inte låtabli att le då jag ser valpar)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

sååå sööta 
mer kort, mer kort!! 
lycka till!!
ras/raser

Vilka små raringar!!
Åh, vilka pyttesmå godingar!!
Och jag som tycker min Bella är liten!
Grattis kramar från Bella och matte!

voj, voj, voj, vilka små.. trevligt med lite valpbestyr.
Gratulerar 

Åhh lyckos dig, det är så himla mysigt med småttisar. Grattis till fyrlingarna, Vilken duktig liten mamma som fixade allting så bra själv..

Men du så söta grattis o lycka till:)

Åh farliga bilder! Blir ju alldeles valpsjuk!
_**/Mvh Anne
Ja eller hur!! Det är nästan så att man blir skendräktig!! 

Undra om valpsjukevaccinet fungerar på männsikor med? 
_**/Mvh Anne

# 11 ja det kan man ju fundera på. Det hade vart bra. Ena sonen tyckte vi skulle behålla alla för det skulle ju bli så svårt att skiljas från dom.
En fråga. Varför flyttar sig tiken en bit från valparna och sen gnyr och skäller som bara den? Hon tar hand om dom jättebra och lämnar dom bara för att äta och kissa. Hur vet man att de får mat från tiken? Oj det blev två, förlåt.

#12 varför hon flyttar sig vet jag inte riktigt, men en vild gissning kan vara att hon försöker lära valparna att leta efter maten(?)
Se till då och då så att alla valparna får chans att äta, du ser rätt snabbt på dem om det är någon som blir smalare eller inte växer i samma takt som de andra, då kan den behöva passas lite extra och eventuellt stödmatas.
_**/Mvh Anne

Okej. Bockar och bugar för kunskapen. Tycker jag läst på massor men så kommer en fundering ibland och så blir man orolig, typiskt mattemormor
.
Ska försöka sova lite nu och ta tag i fotografering imorgon. Tack för ert stöd. Kram

#14 hur mycket man än läserpå så kan man omöjligt bli fullärd
_**/Mvh Anne

Nu har jag hunnit titta och väga och samlat mig. Det blev 3 hanar och 1 hona. De vägde mellan 155-210g. Allt går bra men mamman är orolig fortfarande så jag väntar med kort nån dag till. Kram

Vilka små sötnosar. :)
// Liinda

Hjälp jag behöver valpsjukevaccin fort!
De är ju så söta!
_**/Mvh Anne
Helt underbara!!!!
Jag önskar att jag hade haft den möjligheten att följa Bella ända från det att hon var så liten!
4 stycken blev det. Behövde inte hjälpa till med nåt. Sista valpen kom kl 10:15. Bifogar bild på hela högen. Kommer fler sedan.