Dalmatiner Valpar!
Min Dalmatiner Mellanmöllan Ibiza "Troja" är dräktig! Vaparna är beräknade den 19 aug. ultraljudet sa att där var mellan 5-10 Valpar! Jag tycker detta är jätte kul för det är hennes första kull och vår första kull också. Vi är registrerade uppfödare. Troja är redan jätte tjock fast det är ca 3 veckor kvar! Ville bara berätta, och sen när bebisarna kommer ska ja bomba med bilder.

Gud vad roligt, grattis! lycka till med valpningen! ;)

#2 va kul :D vilken kennel är hon ifrån? :)

Grattis! Verkligen super skoj =) Hoppas att allt går bra och ser fram emot att bli bildbombad =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
igår när jag var ute och gick med henne blev hon trött och satte sig här så ja passa på o ta en bild hehe :P
Det ska bli så roligt att se valparna. Tiken och hanen har tävlat mot varandra på utställningarna ända sen dom var Valpar och ofta mött varandra i Bis/Bim hehe :P

Hon kommer härifrån: http://www.czima.com/
Helt underbar hund på alla sätt och vis, blir bara mer och mer kär för varje dag.

Nämen rackarns vilka små söta saker, rusk-prickar!
GRATTIS! Ska bli kul att följa upp dom små.

Nämen gooooos.. ååh, vad man blir valpsjuk!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Åååååh så söta de är! Pussa alla från mig och Velvet =)
_**/Mvh Anne

Men åhh vilka söta, den lilla snoppisvalpen på bild #8 är ju bara för söt..:)
Grattis till de små..

Men du ockna små söta bebisar:)
Dom börjar blir ruskigt spralliga nu ^^ vi fick höja valplådan så dom inte trillar ur hihi. om ca 4-5 dagar beräknas dom att öppna ögonen :P

Grattis!
Helt underbart söta! :)
Man blir ju stollekär i dem allihopa. Men #13 var ju en klar favorit! :)
Mvh Ellenfyrkant
#20 hihi hon är min favorit valp :P Hon heter Skäckagården´s Trall-la-la :) Men ja kallar henne för Tralla

Men sååå söta godisråttor;) Min Tiara är oxå dräktig i 3;e veckan o vi håller på att längta ihjäl oss…Tiara är en amris;)
Syrran har en dalmantin/boxer tjej…hur go som helst;) Så eran tik fick 13 Valpar!!! är det vanligt att dom får så många,även om några vände menar jag?
LYCKA TILL med dom små!!!
Våra Valpar är vana vid katter, kaniner, marsvin, andra hundar, hästar och både stora och små barn :)

Så otroligt söta de är =)
_**/Mvh Anne
#36 hehe ja farligt söta är dom, med tanke på att vi fäst oss vid dem. så kanske någon råkar stanna fast det inte var meningen.

Gudars skymning vilka små godingar=)