Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettbeteende
Läst 607 ggr
LiindaH
0

Min älskade hund

Idag har min älskade hund vart en sån där underbar hund så jag nästan vill börja gråta.

Egentligen började det för ett tag sedan med att han börjar hålla mig vaken på nätterna.
Men igår så tyckte han att han kunde ha sönder mattes golv kuddar.
Samt ha sönder ett kompost galler, som han drog längst våra vita tapeter. Som nu har fina gröna ränder.

Inatt sov jag borta, så pratade jag med sambon på eftermiddagen, då hade han vält omkull en liten bokhylla som vi inte ens betalat än som gick sönder i luckan. Fasen tänkte jag.
Idag när vi skulle åka igen så hörde vi världens duns igen. Går in och bokhyllan på golvet igen.
Men i nästan 2 delar.

Hej soptippen här kommer vi!

Jag älskar min hund. extra mycket idag.
Känns inte som att vi gör rätt. Känns inte som att vi kan göra mer för denna hund. Suck.

Hjälp mig.

// Liinda

AnneN
0

Kan ni inte testa anlita en problemhundsutredare (eller vad den nu kallas)?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

TinaH
0

eller gå på kurs, lära dem stimulans och aktivering.

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

AnneN
0

Såg i en tråd på hundar.ifokus att han levt större delen av livet i hundgård innan han kom till er, då är det inte alls så konstigt att han är stressad om han inte är van sedan tidigare att få bo inne med familjen

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Nicka
0

Oj då !!!  Tror med säkerhet att hunden måste ha mycket kontakt med Er, människor…Lycka Till med allt !! Lovar att det vänder, när han får mer kontakt med Er.  "Läst ovan #3"

KRAM Flört

LiindaH
0

Vi är med han hela tiden.
Då menar jag hela tiden .

Vi är aldrig borta mer än 1 timme ifrån honom.
Så kärlek och omtanke får han allt.

// Liinda

Nicka
0

#5 Så bra han har detSkrattande…Jag vet ju inte hur länge han bott hos Er… Men det vänder säkert !!

Håller tummarna för Er och Önskar Lycka TillFlört