Blandis Skånes utställning

Jag har en aning för långt att åka, men vill önska er alla lycka till =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Var? När?

jag ska dit! =)
Ställa både Boy o Tyson.
Bor i Åstorp där utställningen ska vara, så jag borde skämmas om jag inte åker dit :-)

# 5 Ja, det borde du ju verkligen göra om du inte gör det. Skämmas alltså!
Toyson, vad är han för hund, blandning då alltså menar jag?

Tyson är en blandning mellan: Pointer / Vorsteh / Siberian Husky

#7 Då kommer han och min Teddy mötas i samma klass. Teddy ska oxå ställas ut i öppen. Fast det går kanske inte så bra för oss, då han är lite mesig av sig. sist jag ställde ut honom fick han inte ens hp…
Du måste ju ha fått mersmak av det här med utställning nu när det gick så bra med Boy!?!

Kul att det går bra för skånska Blandisklubben! *blomma*

# 8
Tyson har jag inte några större förhoppningar för :-)
Men Boy, ja det klart att det har gett mig mer smak! 

Ingen fler här inne som ska till utställningen i Åstorp? Tyckte det var rätt många som bodde i Skåne som var inne i detta forum innan!

Nu börjar utställningen närmara sig med stormsteg… Jag längtar jätte mkt, men sammtidigt så börjar jag bli lite smått nervös! Jag ska ju ställa ut 3 vovvar…

Jag kan nog inte gå på utställningen.
Litar inte på att den dommaren(som jag kände privat) dömmer rätt riktigt på mig, pga av att vi inte har nån kontakt privat längre och då tror jag inte att hon dömmer enligt regelboken utan lägger på hennes "hat/ilska" mot migi bedömningen….tyvärr…
Dem får inte göra det som dommare, läggaprivata problem på någon ienutställningsring….men det är lätt hänt…tyvärr…