Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 623 ggr
fettmedkevlar
0

Såhär visar Hicka uppskattning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mot sin "syster" White. Vet inte om det är kärlek, men om det nu är det så tycker jag att hon hade kunnat rikta sin skit någon annanstans.

Jag kan tillägga att hela White´s högersida var FULL i skit. Ska man skratta eller gråta?
Det var skit i buren, i soffan och ena fotöljen, bädden,hallen, ÖVER dammsugaren, mellan soffan och ena fotöljen, inne på toaletten, under vardagsrumsbordet, på FÖNSTRET till balkongdörren, garderobsdörrarna, det har till och med sprutat upp på VÄGGARNA.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

PillanN
0

oj oj oj,stackare….som fick städa upp!

AnneN
0

Är det det som kallas syskonkärlek?

Stackars White som blev skitig och stackars Hicka som är så dålig i magen och definitivt stackars dig som blev tvungen att städa upp allt =/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fettmedkevlar
0

#2 Haha jadu Anne, jag vet faktiskt inte. Jag vet inte heller vad Hicka denna gång har fått i sig när hon är såpass dålig i magen, har iallafall gett henne Diarsanyl. Blir ingen mat för henne idag alls, möjligen lite ris imorgon men det återstår att se hur hon är.

Det tog två timmar att städa upp allting, var ut med dom vid 11.00 och tog en tupplur till 12.00. När man vaknar så möts man av detta, jag fick ungefär hjärnstillestånd. Gick ut och satte fast Hicka på bron och stog och stressrökte och tittade på henne. Sen var det bara att kavla upp ärmarna och ta tag i hela missödet.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

JoJos
0

Usch vad jag lider med dig :/ Vet precis hur det där känns, minns när jag fick sanera hela lägenheten då min förra schäffer hanne hade slickat i sig löpvätska :S uscha

Karmatarerskanise
0

Usch! Stackare både du och hicka :/

Molle08
0

Stackars er då ;)