Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 701 ggr
AnneN
0

Go´kväll/natt

Hejsan hoppsan =)

Hoppas att alla har haft en bra dag och en bra vecka =)

Själv har jag haft städdag idag för det kommer en massa folk som droppar förbi mellan fredag och söndag, så om jag är mer frånvarande än vanligt så beror det på att jag försöker vara social med folk som inte sitter vid en dator i en annan del av landet =)

Orsaken till detta socialicerande är att jag på söndag (7/9) blir ett år klokare och fyller då 27 kloka år Skrattande

Vad ska du/ni hitta på denna första septemberhelg då?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

GRATTIS Anne!!!!!!:-),jag ska ta en långtur upp i skogen för jag såg att även en hel del tratt kantareller hade sett dagens ljus;-), sedan ska jag ut och träna spike utan snodden tänkte jag,för snodden har fått varit med på andra saker i veckan,så det blir inkallning sök och sånt där lätt som får en 10 årig spike att bli trött i huvudet, för han är hur pigg som helst trots sin ålder,på söndag ska vi ut och bara leka fånga frisbee långt upp i luften, det är alltid uppskattat, ska även försöka få lite nya bilder på dem:-)

AnneN
0

Tack Lena =)

Då väntar vi på att få se en massa nya fina bilder efter helgen då =)

_**/Mvh Anne

spikes
0

jepp, jag hoppas jag kan få med dem samtidigt också,men de e inte så lätt:-))))

AnneN
0

Haha näe jag vet att det kan vara knepigt att få bra bilder på djuren =) Fast jag tror det svåraste är att komma ihåg att faktiskt ta med kameran =/

_**/Mvh Anne

spikes
0

4, är helt enig med dig där, men nu står den på hallbordet och då "brukar" jag inte missa den:-))))

Karmatarerskanise
0

Grattis Anne :)

Idag ska jag träffa en kompis. Vi ska sitta här och dricka lite vin, sen får vi se om vi går ut en sväng också. Fast det kniper i plånboken :/

Imorgon blir det nog bara mys med killen :)

Blandisfantast
0

Grattis Anne!!!

Imorgon ska jag tävla Agility med 2 av hundarna. Ska springa 8 lopp. Hoppas att vi får med oss EN rosett hem iaf, det hade varit kul!

På söndag ska vi bara "slappa", tror jag.

spikes
0

7,lycka till;-)

AnneN
0

#7 tack =)

Håller tummarna för att det ska gå bra för er =)

_**/Mvh Anne