Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 726 ggr
spikes
0

hej på er!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en del av er vet vem jag är sedan innan en del inte;-),jag finns normalt inne på hundar men jag tänkte presentera mig härinne också nu, eftersom jag har en blandis mellan chabrador och rottis här hemma nu, han är 10 år och världens underbaraste pigga hund, det enda stället man ser att han har en värdig ålder på är nosen som börjar bli lite grå på sidorna, men slagit av på takten har han då inte:-)), hans namn är spike. i början var det lite han gruff mellan snodden och spike, men nu sover dom och tuggar ben tillsammans,så jag tog det mycket varligt med full kontroll i början;-),gav dom den tid som behövdes för att vänja sig vid varandra.

spikes
0

en till bild

AnneN
0

Du är varmt välkommen in hit =) Han är så fin Spike och Snodden också =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

tack anne:-)), ja jag är så glad att jag fått lägga vantarna på denna stiliga herre:-), han är så himla rolig i sitt temprament, precis som min andra tok snodden,även om det är på 2 olika sätt;-)

Anett Lindbom
0

Vad fin Spike är, men vad lite grått han har, min 10-åring är ju helt vit i ansiktet & på benen..:)

spikes
0

4,tack, ja det är just det som är så charmigt med honom,han är bara grå om nosen men så fina och blank i sina andra färger

TinaH
0

Hanär inte grå om nosen….

har inte matte hört talas om att gamla (ursäkta Spike) herrar har MUSTSCH??? *flinar*

VÄLKOMMEN HIT! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

spikes
0

6, hahaha jodå och jag håller med:-),tack :-))