Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2361 ggr
Stormviskaren
0

Klonade sin hund

Läs här

Hennes hund dog och hon valde att klona honom med hjälp av Celler från hans öron, priset för dom 5 valparna som kom blev 300 000:-

TinaH
0

Sjukt! Gråter

…men så är det i USA åsså.

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Linda-A
0

Och det enda hon har fått är 5 till utseendet identiska Valpar. Hon kommer aldrig få en exakt kopia av den ursprungliga hunden då det är så mycket mer än generna som spelar roll hur hunden blir!

AnneN
0

Människan ska inte leka Gud!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Mischa
0

Nä, hon kommer aldrig få en liknadan hund som den hon hade, men hon kommer få en hund med samma förutsättningar.

Tycker det är intressant iaf….

≧◔◡◔≦

Karmatarerskanise
0

Tycker det är både intressant och skrämmande.

Cerrolyn
0

Aldrig att jag skulle vilja ha 5 st flamsar och tramsar här :S det är ju sjukt.

**MVH Cerrolyn

Nikkis
0

Jag tycker det är riktigt häftigt, det finns så otroligt mycket som forskare kan göra, vi vet inte ens hälften om vad dom kan åstadkomma, jätte intressant är det faktiskt.

300.000 kr var inte heller så värst mycket pengar, för 5 klonade Valpar. Det är ju vad EN kloning Minst bör kosta tycker man.

Jag säger varken bu eller bä, det är helt upp till var och en vad man vill göra med sina pengar osv. Vissa vill köpa en ny bil för 300.000 kr, andra vill leva livet och vissa vill klona sitt älskade husdjur…

Personligen så skulle jag inte vilja klona ngt av mina djur, som jag älskar oerhört högt.
För jag vill att dom förblir speciella efter sin död. Minnas tillbaka till den tid jag fått med dem och tänka på alla de fina stunder vi haft och nöja mig med det. Livet har sin gång liksom, och så får det vara enligt Mitt tycke.

Nikkis
0

Hahahaha, jo, erkänn nu att du vill ha 5 st flamsar och tramsar hemma, det är din hemliga dröm! *fniss*Flört

Cerrolyn
0

Jag håller med om att det är häftigt hur långt vi  har kommit i foskningen. Men själv skulle jag aldrig göra detta. Hmmmm det skulle vara att klona mosters gamla schäfer hund då, men så ska man ha tag i DNA………..

Tror knappast det…

**MVH Cerrolyn

TinaH
0

Håller med du, fast Unka inte vill erkänna…..Flört

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

blackangel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hund träffade en av sina bröder idag o man skulle nästan kunna tro de var klonade haha

jen
0

oj, va läskigt! Jag som kollade på filmen  6e dagen igår…