Presentation
Hej alla gamla o nya här inne!
Jag kanske ska ta och presentera mig.
Jag heter Tina och bor nere i nord västra skåne, i en liten by som heter Åstorp.
Jag var med här i vintras och startade upp denna sajt Blandrashundar i Fokus, tillsammans med Anne.
Men så fick jag så mycket och göra.
Plus att det kom en familje medlem till.
Vi har 2 hundar, nu för tiden, en Tyson, som är blandning mellan: Pointer/Vorsteh/Siberian Husky. Han är 5 år.Vi har gått allt från valpkurser till och grundkurser samt Agility på Brukshundsklubben till nu Rallylydnad och Lydnadskurs nu i privat logi på Hundaktiva.
Ångrade aldrig att jag bytter från bruks till HUndaktiva.
Jag har gått kurs hos Åstorps Hund-center och det var min första Rallykurs, och nr 2 på hundaktiva.
Husse fortsätter nu i höst med Tyson.
Till hösten så ska jag göra ett MH på Tyson. Det ska bli intressant och se vad man har för fjomp i kopplet.
Jag ska även ställa honom i september, här i skåne.

Sedan så har vi en ny familjemedlem. "Ringmaster Good Boy".
En Golden Retrivier DP - kille på nu 4.2 månader.
Jag vet inte vad det ska bli med honom när han blir stor, men jag har gått valpkurs, och ska börja valp fortsättning, i Hundaktivas logi.
Sedan får MH och HD/AD röntgen utvisa, vad det säger, så bygger jag vidare där ifrån.
Jag ska i höst ställa honom, på blandis utställningen som anordnas här i skåne.
Plus på en inoff. gröngöling utställning som anordnas av sydskånska kennelklubben i oktober.
Detta var lite om mig.
Sköt om Er i värmen.
Ska du mentaltesta hundarna
wb
**MVH Cerrolyn

Kul med en presentation så alla nya medlemmar får lära känna dig =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

UNKA NU SK DU INTE VARA SÅN!!!!
Va kul :D
Min dalle är mentaltestad :P
Men näår ska du lära dig skillnaden mellan mentalbeskrivning och mentaltest?
Dalle? Ska det vara dalmatiner? Hur gammal? För innan fick icke beuksraser göra MT men inte nu längre.
**MVH Cerrolyn

hennes Dalmatiner är 4 år
Och då kunde man MT övriga raser.
**MVH Cerrolyn

Hej Vänner
Jag heter Monica..Kallas för Nicka också Min blandras Nicko coc.spaniel och terrier 9 1/2 år. Han opererades den 31 januari i år, elakartad cancer. Har klarat sig bra ett halvår nu. Så Husse & Jag går som på moln. hihi.. Vi bor i Gästrikland och trivs jätte-bra här. Finns fina marker för att ha hund och att arbeta med De. Nu tänker Jag på att spåra och köra pulka med vovvarna, det är Livet det.. Har arbetat med hundar i hela Mitt Liv, har även hunnit med tre barn också. De är utflugna alla tre…Så är Jag mormor HÄRLIGT !! En liten kille på 2 1/2 år..Oj, Oj, Djur och barn är Underbart…
-Ja
..det var lite från Mig…puss puss