BLANDIS UTSTÄLLNING!
Någon som ska på blandis utställning snart? 
Min moster vann best in show i Björklinge 22/9 -07 med sin hund Loppan som är en hittehund från grekland 

Den som är på Orust är samma dag som vår BHK har klubbmästerskap. Alla andra är för långt bort, så nästa blir någon gång nästa år (får inte Blandis att arrangera något i GBG).

Hade gärna ställtut min blandis men tyvärr så är alla blandisutställningar för långt bort
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Finns det nån utställning i Värmland?

okej 
Skulle vilja ställa ut Azlan, men tycker också att alla blandis utställningar är för långt bort.

#6 Varje år är det en på Orust. Jag var på DogWalk2008 också o de sa det blir ett nästa år med. Men de är nog de enda här.
#7 Vilket matchande par!!…!!! Tjusigt!!

haha visst är dom? Nästan samma färger

#10 hlsa riesen att hans lillebrorsa kommer te sitt nya hem imorron :) <3

hahahah de ska jag göra!
<3

va bra :D<3

Alla har en chans :) Om dom står fint och kan trava fint brevid dej är de ett stort pluss…
Fins det några i Skåne?

#17 Nej, det finns ingen utställning i Skåne, ÄNNU! Men jag är sugen på att försöka starta upp någon slags blandisverksamhet iSkåne å då ska det bla även vara just utställning är mina planer.
Du är inte sugen på att delta i vår planerade blandisträff i juli?
O, så trevligt!!! VAr e d nånstans??

# 20 gå in på www.blandis.se

#19 Om vi inte hittar något bättre alternativ, så kommer vi roligtvis vara hemma hos mig, precis utanför Tomelilla.

#24-24 jag har ingen aning
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Har ställt på Blandis-utställning en gång. Det är visst två år sedan nu (tiden går)och det var riktigt roligt
Kommer säkert göra om det nån gång…
//Milosen
#8 När är nästa på Orust då?

*putt* är det någon utställning i närheten av Göteborg/Halland snart?

Inte som jag känner till…

ingen i närheten av jönköping/småland?

# 31 Det kommer att vara en utställning i skåne (Åstorp)den 27 september. Jag ska vara med där med mina 3 vovvar!
ingen som är kring sthlms området?

Jag ska ställa ut min hund i farsta snart