Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvarning-för-oseriösa-personer-i-hundvärlden
Läst 1402 ggr
AnneN
0

Bluff annonser om hundvalpar

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fettmedkevlar
0

Usch att det finns sådana människor egentligen, får dåligt samvete trots att det inte är jag som lurar av folk pengarna.

Men tänk om det är en äldre dam som letar en liten sällskapsvovve och blir lurad på flera tusen kronor.

F*n så arg jag blir.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

AnneN
0

Jo jag skäms å deras vägnar, blir så arg över att det finns folk som pysslar med sånt.

Dessa typer (finns även skojare i Sverige) är den största orsaken till att man alltid ska kolla upp säljaren väldigt noga och även se till att man får träffa hunden/valpen/djuret innan man bestämt sig för att köpa.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Nicka
0

UschGråter..stackars människor som tror på detta…Bara tanken över att snart få en valp….och sen..blir De blåsta på pengar !

Ellenfyrkant
0

Det är helt hemskt! Och den där andra annonsen!? Den kan väl ingen gå på, inte en j*vel kan väl vilja hämta ut sin valp på posten!?

Känns som att man inte skulle gå på sånnt här själv då språket i flera annonser känns hel konstigt!? Ex. "Dessa Valpar är välutbildade och de är vaccinerade". HALLÅ!? Ska man hitta en välutbildad valp får man leta länge!? Det finns inte O.o

Mvh Ellenfyrkant