jupp
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Nix
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Nej

Jag är :) Mest för sakens skull, hundregistret o Masterpoängen. Har försökt i några år få ihop aktiva i GBG men inte lyckats. Hade varit så bra med fler lokala klubbar!

Vad är blandis? vad har jag missat? tell meee o_O

_**/Mvh Anne

#6 tack för länken! hade ingen aning om att det fanns ens!

#7 så lite så =)
_**/Mvh Anne

Jag har varit medlem i blandis tidigare, men är inte det längre. Jag tyckte inte att jag fick ut så mkt av medlemsskapet. Däremot har jag en dröm (som jag hoppas att förverkliga) att starta upp en blandisklubb här i Skåne.

De är väldigt anonyma och det är synd. Vet inte hur man skall sprida att de finns, annat än via forum såhär.
Nej, man får inte mycket ut av medlemskapat som det är idag men om fler blir intresserade så kan lokala klubbar bildas. Mer kan man ju egentligen inte begära, av de få som driver. De anordnar trots allt flera utställningar o har en tidning (för 100 kr).

#9 Det har startat en blandis klubb i skåne nu i dagarna..
i Åstorp var det dom skulle starta…
finns en hemsida.. www.blandisskane.ddinstudio.se tror tillstånden gick igenom igår?…
Hälsn. Freke

Är inte med, men funderar på att bli medlem! ;)

Nopp men låter intressant;)

Det är väl bara att gå med?? Hundregistret har funnits i 15år och innehåller både blandras/renrasiga hundar.
Hälsn. Freke

#11 Åh vad roligt! Men länken fungerade ej.

Här BlandisSkåne den ska fungera.. hoppas jag haha..
Hälsn. Freke

"16 WOW, om det är sant blir jag överlycklig!!!

Bravo! Försökte hitta länken till Stockholmsklubben på Blandis (hopplösa) hemsida men fann inget. Lagt ner? Tänkte länka på min egna hund-sida.

#18 här finns den http://www.blandis.org/ (hittade via google)
_**/Mvh Anne

Google är bra
Men åh vad jag önskar att Blandis hemsia kunde bli bättre, så man hittade…

Jo den är väldigt rörig =/
_**/Mvh Anne

Den var bättre för något år sedan, tycker jag, inte alls så rörig som den är nu!

Man kan ju hoppas att det blir en förening igen o inte bara en tidning/register. Med två klubbar så kanske det kan bli det! Hoppas vi kan få ihop en här i GBG också till sist. Men vill inte betala för någon logga riktigt än (eller hur det nu var, för jag hittar inte längre alls på deras hemsida …) Peppad av Skåne blev jag i varje fall 

Ska ta upp det med Vivian och se vad som kan göras…
Så Blandis hemsida blir mer användar-vänlig..
Hälsn. Freke

Bra Freke! Tag gärna upp att det är för hög säkerhet på forumet…

Hur menar du med för hög säkerhet??
enda som är spärrat för icke medlemmar är avels-diskussioner annars är allt öppet för vem som
Hälsn. Freke

Lösenord på 8 tecken med siffror o stor bokstav känns överansträngt. Bara vårt nätverk har så hög säkerhet!
Och jag kan väl bara läsa, inte svara om jag ej är medlem? Har jag missat något?

Nä… Säg något forum där du kan svara i utan att vara medlem??
Här kan du det inte, Vovve kastar ut dig och stänger av dig om du är oliktänkande?? så vad är det som är så jobbigt??
Har ni bara 8tecken i erat nät på jobbet?? Det är inte Hög säkerhet så tillvida du inte har magnetkort eller fingeravtryck också..
Sen kan du ju kryssa i alltid inloggad då behöver du inte bry dig sen, eller??
Hälsn. Freke

Nej, inte på jobbet utan hemma. Gillar inte att det ska vara så krångligt när andra forum fungerar fint med 5 tecken som man SJÄLV väljer. Vaddå oliktänkande? Har varit Blandismedlem i många år nu… Tyckte det fungerade fint förr men gillar inte att det blivit så krångligt. Bojkottar :p Blev därför glad för detta forumet 
Nej