Börjat gnälla.

Hitta på nått extra skoj som ni bara gör då husse är borta
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Känner igen det där tyvärr, Kito gör så när sambon går på "konstiga" tider, dvs att han inte går vid 06:45 som han gör när han går till jobbet. Jag gör alltid så att jag säger åt honom att vara tyst och sen börjar jag leka lite med honom (eller tar fram hans foodcube som han älskar).
Så länge jag är rolig så bryr han sig inte om att husse är borta, och efter lek måste man ju sova! det vet ju alla vovvar! hehe.
Husse har troligen blivit hans "bebis".
Hades känner tydligen att din sambo inte klarar sig i den stora hemska världen.
Tänk dig själv om ditt barn var ute på vift och du kunde inte göra något..
Det är bara en gissning, också vanligaste orsaken till varför hundar grinar efter ägare.
Din sambo måste ställa sig som ledare hos Hades, om det är det som är problemet. Du kan också göra som de andra har sagt, busa med honom en stund.. Så glömmer han snart.
Kan det inte vara så att han tvärt om ser husse som ledare och därför gråter efter honom?
Husse brukade nämligen ta med Hades till jobb innan, men nu är han på en ny plats och kan inte ta med Hades.
#4 Är din husse ledare ska han inte gnälla efter honom.
Hundar saknar inte på samma sätt som vi. Gnäller han är det troligast att han tror att husse inte klarar sig utan honom.
Kan också vara så att han inte riktigt vant sig med de nya vanorna.
Hur länge har han jobbat på det nya stället?
Sedan i söndags
#6 Okej, då är det troligt att Hades inte riktigt vant sig ännu.
Busa med honom och ha riktigt roligt med honom, så går det nog över efter ett par dagar.
Okey, tack :) Ska testa det. Nu är Husse ledig ett par dagar. Så nu blir det iaf lungt :)
#8 Så lite så :)
Hehe, vilken tur då ^^