Idag är det fredag...
Vad ska ni hitta på i helgen?
Själv ska jag sitta och antränga mig framför tv:n och datorn ett antal timmar, gå låångpromenader i det fina vädret (om det håller i sig) med voffse och gå till brukshundsklubben i morgon bitti och träna med vänner.

Hela helgen lär ju bli lugn för sambon får ett nytt dataspel idag =/, ska grilla lax ikväll, se tv, sitta vid datorn (=iFokus), träna lite med hunden och fortsätter detta vackra väder så ska hunden få sig en simtur också =)
Jag önskar alla en trevlig helg =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Imorgon ska jag jobba lite, sen på söndag blir det hundutställning med mina jobbhundar. (Rottweilers).
Ska bli jätteroligt :D
Idag blir det lugna gatan, sambon ska städa, så man lär väl hjälpa till lite där :)
Trevlig helg till alla iFokusare!

#2 hoppas det går bra på utställningen =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#3 Tack, det hoppas jag med :D

Vi ska åka till mina föräldrar och hjälpa dem att måla huspanel och olja altan inför studenten om 2 veckor. Minsta lillasyster ska ut i vuxenlivet *känner mig gammal*
Blir säkert ett par långpromenader med vovven om han orkar. Kraken åkte på ett rejält exem på insidan av ena bakbenet och även en del på utsidan. Så han går på penicillin o smärtstillande just nu. Helt rakad på bakbenet. Mattes lilla gos.
Annars ska vi oxå åka till Sthlm på vägen hem o hämta hem våra små gerbiler, hälsa på en gerbilbebis som ska flytta hem till oss om två veckor och hämta rosor till en bröllopstårta. Så det blir en intensiv helg :) Jag ska ta och sparka igång dagen nu med att limma lite silikon i ett akvarium, hänga tvätt och diska innan jag ger mig iväg för ett träningspass o lite shopping :)
Trevlig helg på er!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Idag ska jag till doktorn och visa min häl. Såret mår fortfarande inte bra :/
Imorgon ska jag till svärmor :/
Och förhoppningsvis ska jag se Eurovision, hemma! :P

Idag ska vi gå ner till stranden och låta jyckarna få bada. Gå ner till djuraffären samt mataffären och sen mysa med sambon.
Imorgon blir det jätte kalas då lilleman fyller 1 år!
Har sedan körkorts teorikurs imorgon också.
På kvällen blir det av att titta på Eurovision finalen.
På söndag bär det av till mamsen som ska 'firas' på morsdag såklart. Det är det jag hittills har inplanerat.
Medarbetare på: Brukshundraser, http://tavlingshundar.ifokus.se, http://bullhundar.ifokus.se/
Min hemsida: http://nikkishundar.wordpress.com/
Idag blir jag ensam nästan hela dagen då sambon jobbar först på skolan och sen på fritidsgården tills i natt nån gång. Så jag och vovven ska ta en promenad efter lunchen, sen kanske vara ute på gården om värmen håller i sig :).
I morgon hade jag tänkt att ha en städdag, med sambon! Han vet bara inte om det än 
Sen på kvällen blir det så klart Eurovision finalen :).
Söndag blir det lugnt, förhoppningsvis en långpromenad i sol och värme :)

Idag händer inget speciellt direkt, men imorgon ska jag tävla i Agility i en lagtävling. Vi är 4 klubbar som tävlar emot varandra. De lag som vinner, får pokaler. Jag å Teddy har varit med 5 gånger innan å har 4 pokaler…
Imorgon ska både Teddy och Snuffan vara med i laget, så vem vet, man kanske kommer hem med 2 pokaler… (drömmar ska man ju ha!!!).

Sitta och lida av min förkylning, eventuellt medicinera till sig och åka till båthamnen och släppa hundarna så att dom får springa av sig.

ska till ribban med råttorna, kaninerna, snäckorna & tusenfotingarna.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Tänkte bara meddela att Teddy fick en pokal med sig hem från lagtävlingen i agilityn idag!!! Snuffan blev tyvär diskad.
#12 Vad kul! Grattis!
#12 Ja grattis då :)
puttputt:)
jag har varit på Kanin.ifokus.se träff idag och imorgon ska ja till kyrkan och sjunga Gospel :)