Ny hundkompis =)
Var ute i parken och busade med Velvet idag då det kom fram en kvinna med en bearded collie tik och frågade om de kunde få leka lite =) Eftersom jag inte känner så många här och definitivt ännu färre som har hund så tyckte jag att det kunde de väl få… De lekte så fint tillsammans =) Tyvärr hade jag ju inte kameran med =/ Men vi utbytte mobilnummer och bestämde att vi skulle träffas med hundarna imorrn igen. Eventuellt ska vi försöka träna lite grundlydnad tillsammans =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
låter jättekul, alltid trevligt att träffa hundmänniskor 

Jo, men ännu roligare då jag äntligen hitat en som dessutom är villiga att träna lite lydnad tillsammans =)
_**/Mvh Anne
Åh vad kul :D
Grattis.
Här finns många hundar, men få som vill/vågar leka med min tik..
Va' roligt Anne!! :D

Så kul! Jag hade oxå gärna velat träffa någon som har hund, så mina vovvar kunde leka med. Men de får ju leka med varandra iaf!
Det är alltid roligt att träffa andra människor med hund ute =) Min vovve träffar andra hundar ofta, men han har tyvärr ingen träningskompis.
Vad kul att du fick både och!

Vad roligt!
vad roligt! jag skulle vilja hitta nån också som man kan typ träna och träffas och sånt =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Wow vad roligt :D
Men glöm inte kameran imorgon då ;)
**MVH Cerrolyn

#9 Den är redan packad =)
_**/Mvh Anne

jätteroligt! Min Tiara har ju sina bästisar hos syster! De leker jättebra ihop!!!