Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1009 ggr
AnneN
0

Ny hundkompis =)

Var ute i parken och busade med Velvet idag då det kom fram en kvinna med en bearded collie tik och frågade om de kunde få leka lite =) Eftersom jag inte känner så många här och definitivt ännu färre som har hund så tyckte jag att det kunde de väl få… De lekte så fint tillsammans =) Tyvärr hade jag ju inte kameran med =/ Men vi utbytte mobilnummer och bestämde att vi skulle träffas med hundarna imorrn igen. Eventuellt ska vi försöka träna lite grundlydnad tillsammans =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anna77
0

låter jättekul, alltid trevligt att träffa hundmänniskor Skrattande

AnneN
0

Jo, men ännu roligare då jag äntligen hitat en som dessutom är villiga att träna lite lydnad tillsammans =)

_**/Mvh Anne

KindredCold
0

Åh vad kul :D
Grattis.

Här finns många hundar, men få som vill/vågar leka med min tik..

LillMalin
0

Va' roligt Anne!! :D

Blandisfantast
0

Så kul! Jag hade oxå gärna velat träffa någon som har hund, så mina vovvar kunde leka med. Men de får ju leka med varandra iaf!

psyko
0

Det är alltid roligt att träffa andra människor med hund ute =) Min vovve träffar andra hundar ofta, men han har tyvärr ingen träningskompis.
Vad kul att du fick både och!

Gille
0

Vad roligt!

L8sson
0

vad roligt! jag skulle vilja hitta nån också som man kan typ träna och träffas och sånt =)

Cerrolyn
0

Wow vad roligt :D

Men glöm inte kameran imorgon då ;)

**MVH Cerrolyn

AnneN
0

#9 Den är redan packad =)

_**/Mvh Anne

Millan1971
0

jätteroligt! Min Tiara har ju sina bästisar hos syster! De leker jättebra ihop!!!