Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvalpar-avel
Läst 1244 ggr
Jossan86
0

Nya här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I tisdags var jag och hämtade min nya bebis och hittade sedan till den här sidan där jag förmodligen kommer att ställa många frågor och förhoppningsvis kunna svara på några också =)

AnneN
0

Välkommen hit =)

Vilken söt liten vovve du har, vad är det för raser? *nyfiken i en strut*

Du får ställa hur många frågor du vill här, det finns inte heller några frågor som är för dumma/konstiga för att ställas =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jossan86
0

Tackar =)

Pappan är Isländsk fårhund och mamman är Gordon Setter så det ska bli spännande att se hur stor eller liten han kommer att bli och hur han kommer se ut i framtiden…
Kollar man på tassarna som de ser ut nu kommer det nog att bli en bjässe =)

AnneN
0

Aha, både isländsk fårhund och gordon setter är ju så vackra =) så han kommer nog att bli en väldigt vacker hund =)

_**/Mvh Anne

Jossan86
0

Ja jag var ju först på jakt efter en renrasik islänning men när jag såg den här krabaten och hans syskon kunde jag inte hålla mej… :P

AnneN
0

Hihi jo jag vet hur svårt det kan vara =)

Då jag skaffade min blandis så höll jag egentligen på att spara ihop till en renrasig, men hade dock inte bestämt ras (stod mellan am.staff, dobermann, rottweiler, labrador, schäfer) men så fick jag syn på Velvet som är blandning mellan lapsk vallhund, pitbull, am.staff & dobermann och föll pladask för henne =)
Det blir inte alltid som planerat men det blir bra iaf =)

_**/Mvh Anne

Jossan86
0

Haha ja där ser man…
Jag har ju varit sugen flera år på en hund, men tack vare en tjurig make har det inte blivit av…

Så när han kom hem från träningen i söndags och jag sa att jag varit och kollat på en hund vart han allt annat än glad, men nu är det minsan han som håller på mest med den och insisterar på att få gå ut när det är kissning…

Citronmeliss
0

Grattis till den lille godingen, det ska bli spännande att se honom utvecklasSkrattande

Här ser du min snart 6 år gamla blandning mellan Islänning och Border Collie!

Lycka till med den lille!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Solaika
0

Guuuud så söt valpsing! *valpsjuk*

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Cerrolyn
0

Välkommen hit

**MVH Cerrolyn

Nicka
0

Hej & VälkommenFlört

Ojsan vilken söt-nos Du har…så enormt Go, Själv får Jag som valp-sjuka varje gång Jag ser en liten valp..Hihi.. Tassarna ser ju härliga ut, undrar hur stor vovsen blir ? Önskar Lycka till..

Och nos-pussKyss..från Oss i Gävle !

Karmatarerskanise
0

Välkommen :) Underbart söt valp :)

Jossan86
0

Tack allihopa =)

Ja som jag skrev tidigare ska det bli jätte spännande att se hur stor han blir och hur han kommer att se ut i framtiden =)

#10 Ja jag känner igen valp-sjukan, har varit döds sugen i flera år och nu när jag såg annonsen om Bosse och hans syskon kunde jag bara inte hålla mej Glad

Gille
0

Välkommen! Låter som en fin och absolut vacker korsning!

silverorm
0

Välkommen ska du vara! Hoppas du ska trivas!!Glad En riktig liten söting du har skaffat dig!! Lycka till med han!!