OT Helg.
Vad sysslar ni med denna fredagnatt och i helgen?
Själv sitter jag och lyssnar på Vinyl, gammla godingar och dricker vätske ersättande. Magen fungerar inte som den ska, och jag börjar torka ut. Killen fick hämta hem från apoteket. Får ringa dokorn på måndag.
Så mina planer är inte stora ;) Tråkigt nog så jobbar killen.

Krya på dig.
Själv så tar jag det bara lugnt, har sett lite tv och nu sitter jag här vid datorn igen =) Helgen blir antagligen ganska lugn som vanligt.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack :) Då har vi lugna helgen ihop :P

Absolut =) Fast jag måste nog ta en rejäl träningsrunda med Velvet imorrn innan hon driver oss till vansinne =P Hon har fått vila en hel dag nu ju
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ni är så duktiga så :)
Idag har Hades inte fått mycket att göra. Jag är helt slut, inte så konstigt. O husse jobbar. Husse tränade med honom innan han stack till jobb iaf.
Här blir det en lugn helg med en hel del promenader skulle jag tro. Önskar bara vädret kunde bli fint igen, varit mulet och trist några dagar nu och man blir så seg!
Sitter och vilar ut jag oxå. Hade maginfluensa igår och kunde inte behålla varken mat lr vätska, t.o.m när magen var tom behövde jag kräkas : / obehagligt. Är bättre idag, fast illamående och huvudvärk och trötthet.
Annars har jag promenerat i skog och mark med hunden=)