Ledsen
Var tvungen att lämna Rocky tillbaka till uppfödaren.Han visade tendenser att bli aggressiv. Han har bitit mig,min son och andra Gjorde utfall mot folk ute.Min son blev rädd för honom.Men jag saknar honom så det gör ont och bara gråter.Gud vad jobbigt!

Oj, vad jobbigt det måste kännas men samtidigt så gjorde du rätt om han visade tendenser till att bli agressiv då du har barn.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jo,barnen kommer i första hand,men jag saknar HONOM!

Jo det kan jag absolut förstå att du saknar honom.
_**/Mvh Anne
Oj, så tråkigt!
Men visst är han bra 4 månader? Valpar/unghundar kan ju va lite knepiga. Våran vovve var sådär när hon var runt halvåret, morrade åt folk ute och både jag och min sambo fick sej några hugg. Men med lite jobb fick vi bort det. Nu är hon världens goaste som inte har något ont i sej =)
Kan ju såklart vara jobbigare om man ha småbarn.

Nej det är nåt som inte stämmer med honom.Igår smet han ut genom porten och tänkte hoppa upp i en barnvagn.Han skulle bita barnet!Det var flera barn på gården,dom blev livrädda för han.Mina barn går i första hand,han ska inte behöva vara rädd.Han sover inte hemma pgr av detta,han är hos sin pappa.

stackars dig

Åh, så tråkigt..Förstår att Du är ledsen !

Men jag har ju min andra hund Tia.Hon är 5 år,Golden Retriever. Hon är så gosig,hon tröstade mig när jag var ledsen.Kram på er alla!

Vilken tur att ni inte blev helt hundlösa =)
_**/Mvh Anne

Ja jag har tur som har henne.

Får beklaga…
men ni gjorde helt rätt…
Har en hund, trotts 4 månader börjat med sånna dumheter, så ska dem inte vara kvar…
Det är skit lessamt, men ibland är livet tufft….
tänker på Er
TinaH

Tack för ert stora stöd.Det värmer ska jag tala om.En STOR kram till er alla!

Var och hälsade på Rocky idag.Gud vad jag saknar honom,men jag ska sälja honom till en seriös person som vet och kan ta hand om honom.

Rocky har blivit en helt annan hund.Nu är han inte nervös längre,utan mycket lugnare.Vi ska vänta 1 vecka till,hon tränar honom att inte skälla på allt o alla.Sen kommer jag att sälja honom,men personen ska kunna hantera den här rasen och vara seriös.

Är Rocky renrasig eller vad har han för raser i sig?
_**/Mvh Anne

Stackars missförstådda lilla valp!

Han är blandras (schäfer/rottis).Jag har idag lagt ut annons på Blocket,men den har inte kommit in än.

Hoppas ni hittar rätt ägare till han
_**/Mvh Anne

Det hoppas jag med.

Va söt han är,Hoppas du hittar ett riktigt bra hem till han

Idag blev Rocky såld till en seriös person.Och det visade sig att hennes dotter och min son gick i samma klass i grundskolan.Så jag vet att han får det bra,och vi kommer att hålla kontakten.

Vad skönt att ni hittade ett bra hem till han =)
_**/Mvh Anne

Ja,det känns bra att veta att han har det bra!