Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 812 ggr
Mariana-clarissa
0

Vill ha hund

Jag vill så hemsk gärna ha hund en liten spoling som följer mig överallt…Man kan ha den med sig var man går..I Stockholm kan man tom ha dom på bussen och pendeln

Just nu har jag haft tid att ha hund men inte haft nån .Jag ska se om jag börjar plugga snart och då kommer jag att ha mindre tid…men om nåra år kanske jag har tid igen..

En lösning är att dela vårdnaden med tex nån som jobbar natt..om jag jobbar dag..så kan man ha den halva dygnet

Så gäller det att det är en ras som tilltalar en..en liten pudel skulle tilltala mig..en brun en..om någon haqr några råd om hur man ska bära sig åt för att få hund så skriv till mig

LillMalin
0

Hej, det var länge sen sist! ;)

AnneN
0

Har man ingen att dela vårdnaden om hunden med så kan man kanske skaffa hundvakt eller ha hunden på hunddagis då man går skola/jobbar.

Skulle du kunna specificera vad du vill ha för råd?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Mariana-clarissa
0

Jag vill ha en minipudel tror jag eller en mellanting mellan melllanpudel och mini-pudel

Min fråga är nu om det är någon som kan leverera en sådan hund….

Finns det även andra hundägare man kan kontakta..för tex gemensamma utflykter med hundarna..?

Finns det någon som kan ta hand om min hund om jag jobbar..eller pluggar..?

Hör av er…

Karmatarerskanise
0

#3 Men du skriver ju att du antagligen inte kommer ha tid. Då är det nog bättre att vänta.

Och om jag inte minns fel så får du väl inte ha hund för tillfället? Eller missuppfattade jag dig när du skrev inne på Hundar för ett tag sedan? Minnet är lide luddit :)

Mariana-clarissa
0

Jag vill fortfarande ha hund…att dela med Krister…

Karmatarerskanise
0

#5 Man kan inte alltid få allt man vill på studs. Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge :)

Mariana-clarissa
0

Ja men en liten hund till Lotsen vore kul…

Karmatarerskanise
0

Må så vara.

Mariana-clarissa
0

Jag väntar på att Lotsenhunden ska köpas in

..eller 2st små…pluttar att gå promenaderna med…

och att ha i stora huset på kvällarna och nätterna..

Det ska vara små hundar…