Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 744 ggr
silverorm
0

Hundpassning

Om man ska passa 2 st hundar hela arbetsdagar på oregelbundna tider, hur mycket ska man då ta betalt?? Hur mycket per dag per hund?? Då hundarna ska vara hemma hos mig i hemmiljö! Rastning ingår givetvis.

AnneN
0

Förra sommaren var jag dagmatte måndag-fredag/heltid till en hund och då tog jag 50kr/dag, då ingick rastning, långpromenader/lek och bus ute och en del träning.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

silverorm
0

Nu bestämde vi 150 kr per dygn, för båda hundarna, det kändes skäligt… en vuxen o en valp… ska bli jättekul, men kommer bli jobbigt oxå med tanke på att valpen bara är 13 veckor gammal. (helt bedårande) Glad foton kommer längre fram…

AnneN
0

Vad skoj =) Hoppas allt går bra =) Du får ner än gärna berätta hur det går för er =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

silverorm
0

Jo det ska jag göra, det bästa var ju med detta att personkemin funkade, både mellan mig o ägaren o mellan hundarna! Vi upptäckte att Missy o rottistiken Patsy var rätt så lika…valpen älskade ju att leka med Missy! Men han kommer ju nu få 2 tikar som kommer fostra han..stackarn…Glad Dessa hundar var ju oxå vana att gå mkt lös, vilket jag tyckte var rätt så befriande! Men har dem nu lösa i hägn nu i början…säkrast så… men sätter in lite foton sen längre fram…valpen är en Cane Corso helt underbar! Han snubblar på sig själv…långa ben…Glad