Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: presentation-av-hundar-medlemmar
Läst 917 ggr
MentalDistress
0

Presentation av mej & hunden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej heter Frida fyller 20 år i sommar och kommer ursprungligen från norrköping men bor numer i göteborg. Tingade min lillkille i november 2006 och hämtade honom 26dec 2006.

Han är en blandras på 50% pitbull med sydamerikanske linjer, 25% amerikansk staffordshire bullterrier och 25% "svensk" pitbull dvs vi vet inte riktigt vad det är i de 25 procenten, vi misstänker nämligen att han har lite rottweiler i sig, han har rottweilerns fläckar på bröst och huvud och är lite förstor för att vara de raser han annars är. 

Ska börja träna sök & spår med Kito nu till sommaren har jag tänkt, har ju turen att ha en pappa som vart med inom bruksan inom många år och agerar "privat instruktör" åt mig & Kito.

Har ni några frågor om mig eller Kito så går det jättebra att ställa dem, svarar på alla frågor! :)

AnneN
0

Vilken mysig bild =)

Välkommen hit, hoppas du ska trivas bra här på denna sajt. Kul att få läsa en liten presentation =)

/Mvh Anne

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

MentalDistress
0

#1 Jo han är en mys kille, helt galet kär i alla han möter, fast hans husse är ju hans favorit, vilket är konstigt eftersom det är jag som grå med honom, tränar honom och gör allt annat med honom :P

Jo jag tyckte det var bäst med en liten presentation när man blev medlem här, så man syns lite :)

AnneN
0

Haha Velvet är väldigt mattig i alla avseenden förutom att husse är mysfavoriten, hon ska alltid sitta i hans knä och sova med han (helst på han).

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

MentalDistress
0

#3 enda gången Kito verkligen väljer mig är konstigt nog när något är "otäckt", igår hörde han ljud från avloppet och blev livrädd, men så fort jag gick in i badrummet och kollade så slutade han genast vara rädd, om däremot hans husse kollar så bryr han sig inte utan fortsätter vara rädd och gömmer sig bakom mig. Jag förstår itne varför men på nått sätt har jag blivit hans beskyddare, trots att min sambo är större och starkare än mig! :O