Hittevalparna är till salu
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag hoppas att de får bra hem =)
_**/Mvh Anne
Hoppas jag med =0) Men Valpar brukar inte vara ngt problem… vuxna hundar är mkt svårare, men jag fattar inte varför! Tar man hand om en vuxen hund, slipper man ju hela "inskolningsbiten" alltså, lära de vara hemma själva etc… det kan de ju redan. Skaffar man en valp måste man ju vara hemma ganska länge, helst vara 2 personer som tar semester efter varandra… usch…
Dessutom är ju hunden redan lite tränad på lite av varje om man tar den som vuxen… Så jag tycker att det är mkt bättre 
Men d e klart… D e inte mkt som slår ett par valpögon,…. =0)
dur att där inte står pris =P
jag vågar itne ringa 0:-)
jag vill ringa men dom kommer väl kosta så mycke :(

Jag vet inte vad de brukar kosta att adotera hemlösa hundar, men skulle tippa på allt från 1500kr till 5000kr men att ringa och fråga kostar inte så mkt =)
_**/Mvh Anne
ja de kan man juh göra anne ;P men några 5 tusen betalar jag inte för en herrelös hund som man inte vet ett skvatt om hur föräldrar osv varit.

Tror faktiskt att dom hellre vill ha bra hem åt valparna än pengar så inte tror jag att dom kostar 5000kr…dessa små är ju bara Valpar så det är mycket upp till köparna hur de blir som stora! En adoptions hund från spanien och även från sverige kostar ju 4500kr och då vet man heller inget om föräldrarna…hoppas för guds skull att dessa små stackare får bra hem,dyra eller ej!!!!
När jag omplacerar hundar tar jag aldrig mer än 3500kr. Det viktigaste är ju att hundarna får det bra =0)

Priserna jag skrev i #5 var en vild gissning mellan tummen och pekfingret typ då jag inte har kolla alls på vad en omplacering kostar =)
_**/Mvh Anne