OT. Engla hittad mördad!
Nu har de hittat Englas kropp. Mannen som gjorde detta hemska har dessutom erkänt ett annat mord! Usch jag tänker på henne Föräldrar. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=760602
R.I.P Engla! Änu en Ängel har gud fått tillbaka. Men du Finns alltid kvar, alltid i dina föräldrar, släktingar, nära och kära. I Deras hjärtan finns du Engla! <3

Usch så hemskt 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Det är så fruktansvärt så man finner inga ord!!!Ibland önskade man att dödstraff fanns i Sverige! Ännu bättre med öga mot öga,tand för tand….Han kommer att få sitt straff vad så säker!!!!
jag fick tårar i ögonen när jag läste det. Jag har följt fallet hela tiden. Jag fick en känsla av att hon fanns i en källare som om hon var levande eller inte kunde jag inte känna men energin fanns :S Lite läskigt. Hoppas de står sen i tidningen lite mer exakt var de hittade henne och hur han gjorde detta hemska på henne.
Seriöst vad hemskt!! :'(
Det är så fruktansvärt hemskt! Kan fortfarande inte få bort bilden som var i alla tidningar på den där lilla tjejen, Helene, som försvann i Hörby, Skåne för ganska länge sedan också nu Engla.
Hugaligen vilka störda personer det finns som går lösa i vårt land!
Sverige är ett för snällt land för brottslingar. Döds straff skyddar ju oss ordentliga och lagliga medborgare från dom, men det kanske blir mer en befrielse än ett straff för brottslingen om den mår väldigt dåligt, …så då vet jag inte …. Såna här hemska brott måste ju få ett kännbart straff som avskräcker.

Dödsstraff är jag helt emot då jag anser att mord är mord oavsett vem som utför det… Men däremot så anser jag att sådana här brott borde straffas med livstid och då att livstid ska vara så att man inte kommer ut föräns man ligger i en kista inte bara typ 10-15 år om ens det =/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja, livstid borde vara livstid!
Han borde få åka in på psyk först och sen livstidsfängelse.
Håller med om att han borde få ett högt straff, som parentes så har man försökt hitta bevis på att längr straff ger färre och mindre grova brott, men ingenstans i världen har man lyckats hitta ngt som bevisar den teorin. Håller med er om att de borde hållas inlåsta, men det hjälper tyvärr inte om de sen släpps. En annan dum sak är att kostnaden att ha ngn inlåst är flera tusenlappar om dan..=(