Någon mer här med Labbe/collie
Hej! Vart precis medlem här vilken bra sida måste jag säga! Ska hämmta våran labbe/collie valptik den 26e :) *längtar* Är det någon mera som har den rasen här? Skriv gärna och berätta om eran hund.

Hej =) Vad kul att du gillar denna sida och välkommen hit =)
Jag har tyvärr inte någon blandning mellan labbe/collie men jag är uppvuxen på en labbekennel =)
/Mvh Anne
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tack :) Okej.. Ne bara det att man blir lite orolig när man hör att man inte ska kosra det & det därför roligt att höra hur just andras sånna raser är. Har hört mkt positift också från dom som har sån ras det negativa är faktiskt från dom som inte har sån ras hum? knepigt! Tror det är hur man skapar hunden ja.

Det mesta brukar bero på om hunden hamnar hos rätt ägare eller inte, men endel kan även bero på det genetiska så ska man köpa en blandras så är det bästa man kan göra att läsa på om de raser som hunden har i sig =) Hoppas att allt kommer gå bra med din valp =)
_**/Mvh Anne

jo det har jag gjort läst om båda raserna :) Som jag fattade det var det mindre vallhund i collin mera i tex bordercollie

Jag är inte så jätte påläst om just collie men som jag förstått det så är collien lite lugnare än border men att de fortfarande i allra högsta grad är en vallhund.
_**/Mvh Anne

Hittade en bra artikel om collie
_**/Mvh Anne
Välkommen hit.
**MVH Cerrolyn