OT mellannamn? :)
Vad heter du i mellan namn? :)
själv heter jag Anna-Lisette Maria. Mitt tilltals namn är Anna men i papprena heter jag Anna-Lisette

Mitt namn är Anne Jeanette Näsman, Anne är mitt tilltalsnamn fast e:et uttalas inte =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jag har inget andranamn. Jag heter bara Anna. =P
Jag har hellre inget andra namn ;)
#2, *andas ut* tur att det inte bara är ja som Inte har ett mellannamn ;)
jag heter vanessa elin elisabeth a`Deild
dom flesta säger nessi eller vanessa..
// Vanessa
Jag heter Isabella Kristina Rosita Edvall.
Mitt tilltalsnamn är Isabella (eller Bella). Min mamma heter Rosita och Kristina är namnet som min gudmor gav mig.
Jag heter Lena Cecilia Victoria :) Victoria är alltså mitt tilltalsnamn :)
Har 2 till, men vill inte gå ut med dem, vill inte att allt ska stå på nätet.
**MVH Cerrolyn
#3 Haha, min mamma ville inte att varken jag eller min bror skulle ha andranamn på grund av att hon själv skämdes så över sina och att hon hade ett så långt namn, först två andranamn och ett tilltalsnamn, sen hade hon två efternamn också och det tyckte hon var bedrövligt när det var upprop första dagen på gymnasiet när alla bara var tvungen att kolla vem det var som hade det namnet. =D

#7 känner lite som dig, vill inte heller skylta med mitt namn.
Men jag har 2 förnamn o ett vanligt son-efternamn (numera)
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Precis som #7..

Ida Martina Jennifer…Martina är släktnamn som alla tjejer i min släkt heter i andranamn..killarna har Lars som släktnamn..
Susan Maria Elisabeth Johansson heter jag här ;) Min farmor va med och bestämde ena mitt mellannamn Maria och min mor tog Susan och Elisabeth då. :)

Susanne Maria…Maria är mitt mellannamn och det är ett namn som följt alla på min mammas sida så långt tillbaka som min mamma forskat =) Men som alla kanske vet så kallas jag Lotta och så har det varit sedan jag var liten :)