Sätta blöja på valpar?
I denna artikel säger an kvinna att hon ska sätta blöjor på valparna natte tid http://www.gd.se/Article.jsp?article=122773
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jösses

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Efter att ha vanvårdat 23 hundar så tycker iaf jag att det redan då hade vart läge att ge djurförbud.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sjukt! :S
Mycket ska man få höra innan öronen tirillar av.
**MVH Cerrolyn

jadu nog för att man skulle ha bra lust med att sätta på de en blöja ibland men fyfan hon ska ju ej ha djur utan psykhjälp!!!!!!!
har sett folk som lärt sina hundar gå på låda så som katter gör.
funderar då på varför de har hund å inte katt
Ibland funderar jag på varför vissa har djur… och då menar jag inte att en person som vill att hunden ska gå på låda ska ha en katt istället, för varför ska inte katter få gå ut? Vad är det EGENTLIGEN för fel med att lära hunden gå på låda?
Men det som krävs är ju att ALLA djur får den stimulering som de kräver… som när man ser hundprogram från USA, de har hundgym, simning osv… Ja egna kollektioner osv.
Vet inte egentligen vad jag tycker om det… Men det är väl bättre att lära hunden gå på en låda och jobba en massa med hunden än att den understimuleras i en hundgård.

#6 Tihi, min valp har faktiskt prövat kattlådan!!! Dock är den ju inte ämnad för vovvarna så nu är kattlådan flyttad, men valpen har faktiskt kissat i den några ggr!!!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
oh håller meed #1 helt otroligt att man gör så :S
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

har ofta tänkt att hunden borde lära sig att gå på låda. det behöver ju inte betyda att de aktiveras mindre.
men blöja på Valpar. helknasigt.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

ÄN är tydligen inte sista idioten född….SUCK!!