Min sambo...
har blivit hundmänniska!!!
Först då vi träffades så sa han att han inte var så förtjust i hundar och accepterade Velvet men inte mkt mer. Sen vart han frälst i Velvet och han avgudar henne och började så smått acceptera det faktum att jag någon gång vill ha en till hund, men han sa att isf en liten eller mellan ras eftersom han var skeptisk mot stora hundar. Sedan har vi vart hundvakt en helg till en stor schäferhane och då började det väl släppa lite för den hunden var ju såååå mysig. I måndags åkte vi till min syster som har Velvets kullbror Mischa som är typ dubbelt så stor som Velvet och sambon vart störtförälskad i den hunden! Nu så säger han att nästa hund ska bli en stor ras men dock inte i storlek med GD, St Bernard för de är för stora, men iaf en stor hund.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

är dem kullsyskon??? =)))
ser ut som en golden blandning i brosan…hihihi…
Förstår att Velvet sitter och tittar fundersamt på brosan :-)

Mischa är Velvets kullbror =)
De har dock vissa likheter… Båda skrynklar ihop hela skallen då de funderar, har en böj på svansen (speciellt då de äter), båda har en benägenhet att klättra upp i famnen eller iaf lägga upp ena tassen i knät mm
_**/Mvh Anne
Vad fränt att det kan bli såna skillnader i en kull. =)

Jepp, resten av kulle ser dock mest ut som am.staffar fast i olika storlekar
_**/Mvh Anne

Hmmmm…jösses vad lik dom är varann, dom måste bara vara tvillingar
Vilken otrolig skillnad! Han är ju jättestor och ser ut som en helt annan blandis en Velvet…..
Men du Velvet du är sötas en då…så det så!!!!

Haha klart hon är fast Mischa har en fin andra plats tror jag om inte annat så delar han den med många andra =)
_**/Mvh Anne

Ja han var jättefin…men så otroligt olik Velvet =)

Ja visst är de nästan som tvillingar 
_**/Mvh Anne

*ASG* Japp enäggstvillingar till på köpet, uppfödaren måste blivit smått överraskad 
Ja, det är skojjigt med blandraser, man vet aldrig vad det blir av den lilla valpen !

haha, helt galet! vilken rolig bild. skulle man aldrig kunna tro, att de var kullsyskon… :P kanske lite troligare om det var som med katter att de kunde ha olika pappor i samma kull :P
ser ut som att velvet tänker något i stil med "är det där verkligen min bror? nää, de kan inte stämma. han måste vara bortbyting" hihi. så söta dom är :D
bra jobbat med din sambo föressten! ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Haha tack =)
_**/Mvh Anne