Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 1921 ggr
Hopi
0

Amira

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Det här är min vackra blandras mellan Afghan-Saluki. Hon heter Amira och är 2 år. En underbar hund på alla vis! Lugn och snäll, och gladare hund får man leta efter!!! Älskar folk!! Men har tyvärr blivit skrämd av större hundar, så dom är hon nu synd nog rädd för.. Små hundar går iaf bra. Jag har 2 små Kineser oxå. Så Amira ingår i en liten flock av 3 hundar. Min gamla Kines som fyller 10 år snart, är den som bestämmer. Antagligen kommer vinthunden längst ner på rangskalan, för hon är såå mjuk i sättet. Finns inget aggressivt i henne inte!! ;) Att jag säger "Antagligen" beror på att den 2:a Kinesen jag har, har jag bara haft i 2 veckor lite drygt. Hon blir dock 5 år i maj. Jag är såå överlycklig för mina hundar! Dom betyder allt för mig!! Och ni ser ju själva villken skönhet hon är min Amira!! Räcka ut tungan Lilla Hopi står bredvid o fryser lite..Flört Kan berätta att Amira kom till av misstag, dom som födde upp henne har ingen kennel utan håller på med Lure coursing bla. Och så när mamma Saluki började bli tjock, då funderade dom.. Ja, då hade pappa Afghan varit i farten!! SkrattandeJättebra för mig! För jag äääälskaaar min vovve!!! (Alla 3 ska jag tillägga!!! Flört)

AnneN
0

Vilka fina hundar =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Nicka
0

Jag kan bara hålla med Anne, fina & söta vovvar, den lilla var såå himla mysig !

Hopi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Anne_N och Nicka!!! ;)

Jag visar min 3:e hund oxå. Fast det är bara Amira som är blandras.. Detta är TinTin som är Chinese crested powder puff. En liten tik som blir 5 år i maj.  

Kolla in Amiras nos i övre delen av bilden! hahaha!

AnneN
0

Såå söt =)

Haha ser nästan ut som en spöknos =)

_**/Mvh Anne

Tazzar
0

Åå vilka fina hundar du har!

Emelie123
0

Haha ja hon var fin:). Har själv en hund som heter Amir:P. Tyckte det var kul.

Hopi
0

Anne_N: Tack!!! Ja visst ser det ut som en spöknos på den bilden! hehe.

Tazzar: Tusen tack! Måste säga att du har ett superfint nicknamn!!! ;)

Molle_Mulle: Tack du oxå!! Amir/Amira det är finfina namn det!!! Flört

Snart ska ni få se på Amiras bror! ;) Har talat om för hans matte om den här sidan, så nu är hon medlem oxå! Jättekul!!! Skrattande

AnneN
0

Hopi vad kul att du berättat om denna sajt för fler =)

_**/Mvh Anne

Hopi
0

Anne_N: Ja, jag kunde inte låta bli! Räcka ut tunganSå roligt att alena ville bli medlem oxå!! Alltid kul att ha sina vänner med sig! hehe.

Tazzar
0

#7 Taack! Glad Brukar heta Tazzar på de flesta ställen..