Världens minsta hund
Snacka om att cola burken kan känna sig STOR!! =)
http://www.kvp.se/husdjur/1.1019109/brandy-ar-varldens-minsta-hund

Oj så liten… Vet inte om det är vinkeln eller vad det kan bero på men hunden ser inte uta att ha speciellt mkt muskler heller, inte ens för sin egen storlek =/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Usch, stackars liten
..den kunde inte göra så mycket…Oj.Oj
Tack'ar för Ditt inlägg Tina
..fick veta något nytt idag också !
Shit vad liten, men naggande god!

usch. hemskt det där ju, stackars hund kan inte skälla och inte hoppa. hoppas den inte har ont eller nåt sånt. men de märks väl om den har det… söt är den iaf.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
fy vad hemskt!
oj så liten
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Låter lite konstigt om hon ska vara så ynklig och klen fastän hon väger 1,8 kilo. Min tik är 10 månader och väger 2,2 kilo men hon har då kunnat hoppa både upp och ner ur soffan och sängen sen hon var 4-5 månader. Håller med om att hunden på bilden ser ut att vara väldigt omusklad. Att hon inte kan skälla p g a lungorna är väl ett tecken gott som något att det är nåt fel på hundstackarn. Troligen ännu en stackars dvärghund som blir buren överallt och inte får gå själv.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Håller med #7 helt, 1,8 KG låter väldigt mycket, men kan det kanske vara så att huvudet väger en del också, Chihuahuor har ju rätt stora huvuden?

Tror de kan ha skrivit fel och att det ska vara 0,8kg för vad jag vet så är 1,8kg inte ovanligt för en chihuahua
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Men stackars hund. Ja, se vad vi människor gör med dom stackars djuren..

Så sjukt! *hata människor*.. Inte direkt likt vargen inte ;)

Vilken liten plutt! Låter synd om den tycker jag.. Men så söt!