Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundar-i-media
Läst 1302 ggr
Alexej
0

Varför blundar Sverige?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

L8sson
0

de sjukt :'/

vaF*n e de för värld detta är ??

Nicka
0

Så fruktansvärt..nog är det skönt att blunda.. så hemskt att se !! Jag finner inga Ord..vilka grymma foton, tänker inte titta på filmerna, inte nu..Usch !! HUR kan det få ske ??? Undrar vad Jag ätit på Kina-restaurang..gillar den maten,,Men NU,,får det bli STOPP !! Iaf. tills Jag är säker på, vad som serveras där…

Han som gjort denna sida/sajt, Anthony, han bor ca: 1 mil från Mig. Så bra, att han tar upp detta. Och hoppas det blir ett slut så småningom..SUCK !!

Själv blev Jag sugen på att bli stödmedlem, kostar 80:-/år  Få se hur Jag gör ?? Bättre det, än att äta mat, som man inte vet var den kommer från ? Men Sverige har väl stor koll innom detta område…Eller kan Jag ha så fel ??

AnneN
0

Fy *** så hemst!!!! Gråter

Tack Alexej för att du öppnar våra ögon genom denna tråd!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

L8sson
0

aa alla borde få se detta!!

jag tycker alla ska se hur värkligheten ser ut och att om alla bryr sej kommer vi kunna ändra på detta hämska grejjer dom gör mot hundar

AnneN
0

Var det inte nått liknande som pågick inför OS då det skulle vara i Grekland för några år sedan?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Milla
0

fy jag ryser i hela kroppen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Lells
0

jag äter inte kött numera och jag tänker inte prata gott om kina eller sätta min fot e det landet.

har fått nog av all tortyr av världens djur

Hennum
0

jag tvingade mej att titta på alla bilder, och nu sitter jag och storbölar. f*n, stackars, stackars små hundar och katter. hur kan man göra så? Gråter

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
0

föressten: jag är rädd att det inte hjälper att vägra åka till landet, bättre att åka dit och kanske ifrågasätta lite samtidigt. (om man nu har velat åka dit) man kan ju äta vegetariskt när man är där.

ett problem är att så många är fattiga, och att det inte finns så många sätt att tjäna pengar. då blir man tvingad att göra sjuka grejer. vet inte om det är så i detta fallet, men drar en koppling till tjuvskytte av diverse vilda djur.

har säkert pågått lite varstans i världen… att plåga djur är inget ovanligt :(

usch, varför kollade jag på dethär så sent, borde sova nu men det kommer aldrig gå.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan