Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 799 ggr
Chimney
0

Hundtvättning?

tänkte höra med er om ni tror att det är någon idee att erbjuda hundtvätt för 100kr/hund? jag är arbetslös och älskar hundar så jag tänkte kombinera det.

jag vet inte om någon skulle uttnyttja att slippa tvätta sin hund om schampoo ingår i priset?

Cerrolyn
0

Jag tror att det skulle vara en bra ide. Men du skulle även kunna gå ut och promenera hundar mot en billig penning också.

**MVH Cerrolyn

Chimney
0

har funderat på det med, men jag tror jag är lite för lat för att ta dom stora rundor…

så jag försöker komma på något annat uppskattat :)

AnneN
0

Jag tror det kan vara en bra idé, speciellt om du även kan ha med kloklippning =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[bimbim]
0

Jag tycker det va en jättebra idé! Vårt hunddagis började erbjuda det och vips var det kölistor för att få en hundtvätt, så nog är det uppskattat. =)

TinaH
0

mvist är det en bra idé.

men du ska tänka på en sak…

kolla upp med ditt hyeresbolag, om dem accepterar så mycket hundschampo och kemikalier som det innehåller i sina ledningar.
Samt hundhår. =)

Man får exempelvis inte tvätta bilen hemma längre för man måste ha speciella avlopps system, för miljön skull. Det hjälper inte ens om man använder vanlig grönsåpa.

jag menar tvättar man sin hund då och då, blir det ju inte samma mängder. =)

Lycka till! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

SparklingTindra
0

Sen så är det ju så att jag tror att det skulle bli ganska dyrt för dig själv. Olika raser = olika sorters schampo. Du bör ju dessutom ha kunskap om hur dessa olika pälsar ska skötas vid badning.

Nicka
0

Bra ide'..Flört..kolla upp som #5 skriver. Lycka TillGlad