Cockerpooträff i Häslingland!
Hej alla cockerpooägare. vi ska ha en cockerpooträff i Hälsingland den 2 februari är planerat. Hoppas att vädret blir somd et är lovat med solsken och några minusgrder och SOL!
Vi tänkte vara i utanför Hudiksvall. Om det finns intresse så hör av dig till mig. Vi är redan 5 vovvar med mattar och hussar. 

Så roligt för Er..och fem stycken redan ! Min är ju också coccer i ..och terrier ! Vi ser bara fram till operationen ! Skönt på sitt sätt.
Önskar Er..en Härlig Dag tillsammans
Vad då för operation Nicka? Är din vovve sjuk? Hoppas det går bra med operationen.
Hej Nicka! Tittade på ditt fotoalbum, han ser ju nästan ut som en cockerpoo. Lika söt!
Har varit på träffen nu. Det blev lite jobbigt för Freja för hon löper och hanhunden unghund på 7 mån. som var efter henne hela tiden. Hon fick ju inte leka ifred med de andra. Även en tik fanns med som var på henne med lite ettrigt aggresivt beteende. Blev tillsagd att det är normalt!!! Så det blir inga fler träffar för våran del med en löptik. 

Vad synd att tiken löpte… Hoppas att ni hade trevligt iaf =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jodå det var väl ganska bra. Lite blaskig snöblandning men hundarna fick ju ordentlig motion!!!

#6 Hm? Inte så lyckat att åka när vovven löper
..Förstår att Du hade det jobbigt. Pust
, av bara tanken !
Nicko blev opererad i torsdags, han hade en stor knöl, som nu är borta och på analys, för att veta vad det är..Det finns en tråd som det står NICKA..där kan Du läsa vad som händer hos Mig & vovven.
KrameliKram från Mig