Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 609 ggr
Susan-J
0

Beslutet om Tess är taget.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tess kommer att åka hem nu den 18/1. Anledningen är att hon verkligen behöver få vara ensamhund och en massa träning och min bror som skulle vara ägare på henne och känner att han inte vill att hon ska bo i lägenhet utan på landet. Så Tess ska lämna oss. Men det är ett bra beslut ändå men hoppas att hon hittar ett hem som verkligen har tiden och tålamodet med henne.

Va bara tvungen att skriva det.

AnneN
0

Tack för att du håller oss uppdaterade =) Har faktiskt tänkt på er… Hoppas att Tess hittar det rätta hemmet.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Cerrolyn
0

Starkt att ta det beslutet tycker jag. Hoppas att allt bli bra för er alla tillslut.

**MVH Cerrolyn

TinaH
0

Ett starkt, sorgset klokt beslut, men förhoppningsvis ett bra beslut för alla!

Lycka Till!

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Susan-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Varåsågod. Jo jag hoppas det jag med. Hon är ju väldans fin och glad hund. Så hoppas att dom hittar ett bra hem.

#2 Tack. Jo det hoppas jag.

#3 Jo det är riktigt sorgset kommer att sakna henne till 100. Tack

Det ändå problemet jag kommer att få nu är att Albin har ju hittat en vän i henne sen han miste sin "pappa" våran gammel hund som uppfostrade honom som sin egna valp. Och han har ju verkligen kommit igång med ätandet och så. Men jag och familjen får ägna oss dubbelt så mer tid än vad vi gjorde när han blev ensam utan Pelle. Hoppas att han tar det lika bra som då. Tack på förhand. Men har ni något tips så skriv och berätta.

Hennum
0

usch, vilket tråkigt beslut att fatta. men ibland måste man ju. hoppas allt blir bra ändå.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan