Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1460 ggr
KickanLilja
0

Fy-spray

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu funkar det inte längre. Udda har fått för sig att vårt nyrenoverade rum är hennes toalettLedsen Tänkte att jag skulle prova att spraya fy-spray på tröskeln och dörrposten in till rummet. Någon som har erfarenhet av fy-spray? Vilket märke?

AnneN
0

Har ingen erfarenhet av hur det fungerar på hundar men på en väns katter fungerade det utmärkt då de fick för sig att blomkrukorna var utmärkta kattlådor… Vet dock inte vad det var för märke

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

KickanLilja
0

Var i djuraffären och kollade och det fanns 3-4 märken… Får väl prova alla:P

Det värsta är väl att hon börjar kissa nånannanstans, men då får jag väl bada hela huset i den där sprayen…:P

AnneN
0

Vad jobbigt att hon fortfarande kissar inne… Hoppas att det går över snart

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

KickanLilja
0

Det är någon idé som hon har fått för sig bara. Så länge vi har stängt dit in går det jättebra…

Cerrolyn
0

Jag vet att min moster var tvungen att spraya sina fötter varje morgon med fy-spray pga ett monster (läs: schäfervalp).

**MVH Cerrolyn

KickanLilja
0

#5 Haha, det slipper jag förhoppningsvis.

Hjälper det mot bitande på saker med?

Cerrolyn
0

Japp det gör det.

Ett annat tips mot tugg på möbler/väggar är att ta och kleta på magarin och sedan massor med peppar på. Hunden kan slickar i sig det men går ogärna dit igen.

**MVH Cerrolyn

KickanLilja
0

Okey, så om jag badar hela huset i fy-spray så kissar hon inte nånstans och jag får ha alla mina klackar i fred Oskyldig?

Cerrolyn
0

Om det hjälper med kisseriet har jag ingen aning om. Men tugg hjälper det mot i alla fall.

**MVH Cerrolyn