Go'kväll!
hej på er här inne!! =)
Har ni haft en bra dag? =) och va har ni hittat på? =)

Hej på dej =)
Idag har vi mest tagit det lugnt, suttit framför datorn. Velvet har mest bara sovit.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
hihi, har hon helg-sovit? =)

Nja hon är lite trött i skallen efter alla våra träningspass i veckan
_**/Mvh Anne
AHa! =) så hon förtjänar ju att sova! :)

Jepp det har hon gjort sig förtjänt av
_**/Mvh Anne
Jo jag tackar för frågan. Mår förhållandevis bra efter att ha ramlat 2 ggr under samma promenad med vovven. Andra gången vågade jag knappt stå upp igen. Det är ishalt överallt och nysnö ovanpå. desutom har jag opererat mina knän, ett förra årret och för 4 månader sedan det andra (halvprotes) så jag har inte hunnit bli helt rörlig och bra i knäet ännu. Blev väldigt rädd då jag ramlade med vridet ben. Skrek till och min goa hundvalp kom och ville slicka mig. Jag satte mig upp och ringde min man så han hämtade mig. Vågade inte ta ett steg till. Känner att musklerna är sträckta och inget mera hoppas jag. Puh! Hade broddar, men snödjupet gjorde att de inte greppade.
Tänkte köpa skor idag men pga. att stortårna står lite uppåt/naglarna trycks då ner av skorna så det blev inga. Får väl vänta tills sandalerna åker på igen!!!!! 
åå…stackars dig!

mumsan hoppas att du inte har ont i benen nu iaf och att du snart får full rörlighet i dina opererade ben
_**/Mvh Anne