O.T. Hårfärger
Har hört att blondiner är dumma, brunetter är plankor, rödhåriga har hett temperament.. Men vad 17 händer om man färgar håret då??
Jag har ju haft alla blonda och röda färger + blåsvart, blått, grönt, lila, cerise, och nu har jag rosa…

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

du det är en bra fråga :D

hehe. jaa… jag har hittils bara varit blond (naturlig hårfärg) 3 rödhåriga nyanser, svarthårig och blåsvart hår… men jag tycker jag är ungefär likadan hela tiden..
har du kännt någon skillnad?
är rädd att det är den naturliga hårfärgen som bestämmer det hela… känns som det iaf :P en kompis kallar min hårfärg för artificiell intellegens. (hur de nu stavas) blööö!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hahaha, jag är blond i grund och botten men jag hoppas verkligen att mitt blonda bara sträcker sig till hårrötterna, så jag inte har en stor blond hårboll i skallen 
_**/Mvh Anne

hehe, ja, det vore ju illa :P ibland tror jag iaf att så är fallet här… men tur att jag har lite artificiell intellegens som kan hjälpa upp det hela lite
hur är svarthåriga då? och ni rosahåriga, vad har ni för personlighet? borde finnas någon fördom om det med ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

kan ju tycka det men jag har aldrig hört nått direkt… annat än att gamlingar kan muttra nått surt om dagens ungdom
_**/Mvh Anne