Din hund ?? :)
Vad har din hund haft för sig idag då :)
Min jykke har varit i skolan och tillbringat dagen i sin hundgård där han leker med sina kompisar :) Sen så har han busat i den lilla snö som finns ^^
Bilden : Är från "förra" snön som kom iår ^^
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Velvet har mest sovit och terrat katterna idag, ingen träning idag pga att både hon å jag behöver en vilodag/vecka
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
hehe det låter bra det :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Skorpan har legat och slappat med mig i soffan hela dagen, vi har haft det så skönt inne i stugvärmen =)
Jag har jobbat, så ecko fjärt har fått vara ensam i fyra timmar. Men sen var vi ute på en promenix och åt pannkakor när vi kom in.. japp, han fick smaka:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Idag på lunchen tränade jag och Viggo lite, sedan han han sovit i sängen en hel del ;) Nu ska han ut med mamma på en promis :)

Mollie och jag har gått en promenad i regnet och kommit hem helt genomblöta
och Aniu och jag har tränat läggande.

Varit inne i den goa stugvärmen mest hela dagen. Matte har haft migrän samt att det blåst mkt o ösregnat hela dagen… Dålig matte men Findus VÄGRAR att gå ut i regnet så jag har fått mer lr mindre slita ut honom på kissrundor. Sen kom stora flickan hem från skolan o hon lyckades faktiskt få ut honom på en minipromenad så han fick sköta magen. Ngt sur o blöt vovve kom hon in med men sen blev han lyckligare när hon torkade o borstade honom o tränade lite inne i köket.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Luna har varit ute och jagat katterna.. sen tränade vi lite lydnad också nån gång på dan :) Hann inte ut på promenad förrän det blev beckmörkt vid 16-tiden så hon har fått hålla sig på gården idag. Hon är nämligen mörkrädd och vill inte lämna tomten när det är mörkt ute.. ^^
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Nagli har mest vilat idag och fått korta promenader eftersom hon haltade lite igår, men ikväll kommer vi träna hjärngympa och lite nostargeting! ;)

Idag har Moyry varit med mig hela dagen. Vi var iväg träffpunkten som finns här för människor med psykiska problem. Han älskar att vara där.. och jag somnade i soffan. Sen har vi varit hemma här under kvällen, inget speciellt direkt, jo, en promenad med en iller.