Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1118 ggr
TinaH
0

GOD MORGON! :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas att ni dår en underbar och mysig dag.

Här i NV skåne så började dagen med blåst, och hagel….
Så jag och Tyson ska bara ha en slappare dag. :-)

Tro jag ska se om det är något bra på "kanalerna" eller rent av på Canal +.
Så ska jag sitta framför denna burk och pula på våran privata hemsida, som jag har råkat kvadda idag!

Hittade mina husdjur så här precis just nu :-)

Men ni få må så gott och ta hand om Er!

Kram
Tina

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

AnneN
0

Här har det snöat sen igår fm och snöar än =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

jonasjo
0

Här i Boden är de så fint 0 Grader och lagomt med snö Glad Varit nyss ut på en promenad med hundarna…

AnneN
0

Ska snart iväg till skolan för att ha mattelektion och sedan hem igen… känns inte så givande att åka bara för en enda lektion som jag fixar bättre hemma, men läraren skulle dela ut nå info idag så jag måste… Sen ska jag ut och träna Velvet i em, vart så stolt igår då vi träna å hon var så duktig. Hade henne lös och tränade då en vit herdehund gick förbi och hon ignorerade den! det har aldrig hänt förut då hon brukar springa fram till alla djur hon ser… Så skoj att se framstegen så tydligt och så fort =)

_**/Mvh Anne

Olysios
0

Ska också till skolan .. ska ta på jycken selen och cykla iväg :D Bye!! Kommer hem vid 15.50

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

AnneN
0

Nu har jag kommit hem från skolan och sitter här å mumsar på pepparkakor & varm glögg (alkoholfri)

_**/Mvh Anne

V-lang
0

Gokväll! Hade jag väntat ett tag till så hade jag inte ens kunnat sagt det *fniss* Här har det också snöat idag, men det har avtagit nu så det lilla som är nu har väl försvunnit till i morrn =)

jonasjo
0

Godmorgon Glad Idag är det betydligt kallare här.-10 är det nu på morg.men hoppas det blir lite varmare under dan :)

TinaH
0

Huvva

det är ju så att man fryser inom hus…*brr*

Mvh TinaH

Liss
0

Ja här är de kallt också nu.. men inte -10 åtminstonde:P jag tycker de är kallt ändå *springer och kollar termometern* De är -2 här.. har inte vart under nollan förut.. så aa de är kallt!:P

Nu vart jag avis på Anne! vill me ha glögg:P

Men jag sitter med julmust iaf. Har jobbat idag igen.. jobbar faktist två veckor i streck:D Men trött blir jag. Därför försöker jag lägga mig tidigare. Lyckas inte så bra, men iaf innan 01.00:P

Ha de bra allihopp.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

V-lang
0

Jag sitter också här och myser i soffan med filten och tycker liiiite synd om mig själv, har mått illa i 2 dagar mindre kul Gråter 

Tyck syyyyyynd om miiiiiiiig *tigger om medömkan*

AnneN
0

*tyker synd om dej*

_**/Mvh Anne

[Vargnatt-]
0

Tycker också synd om dig Lotta, sitter själv och försöker överleva min rygg som inte alls är med mig ikväll =/

AnneN
0

Här är det knäna som sagt upp sig…

Haha vi börjar nästan låta som gammeltanter med diverse krämporRäcka ut tungan

_**/Mvh Anne

[Vargnatt-]
0

Haha ja det verkar inte bättre Räcka ut tungan

Liss
0

Här är de axlarna! JÄMT axlarna:(*snyft*

Stackars Lottis, puss på dig! (äru me barn;))

[Vargnatt-]
0

Sjutton vad alla har ont överallt :P. Vi får tycka synd om varandra helt enkelt och hoppas det går över snart!

AnneN
0

Hmmm…. jag får nog vänta till värmen innan mitt går över =(

_**/Mvh Anne

[Vargnatt-]
0

Och jag får hoppas det iaf inte blir värre så det förstör min sömn =/ Att det försvinner snart och låter bli att komma tillbaka på ett tag

kerstinjoh
0

SkrattandeSkrattandeCoolCoolSkrattandeSkrattande

Vilka ynkryggar!!!

Jag är pigg som en mört!

Kan kanske bero på att hörapparaten är av bästa märke.    Glasögonen nyss ytbytta till styrka 78,9++.                           Benproteserna rundsmörjade vid vinterbesiktningen.                   Magen håller sig fräsch efter 3,5 dl leverolja varje morgon.            Hyn är finare än nyponrosens p.g.a. valfettet, som jag har som nattkräm.                                                                             Sinnet är för evigt ungt eftersom jag och maken spelar Fia med knuff varje kväll.       

Å vad jag är pigg, smart och snygg!Skrattande

V-lang
0

Tack för ni ömkade mig en liten stund =)

Och nu tycker jag synd om er, hoppas ni mår bättre snart :)

LISETTEEEEEE!!!!! vadå med barn??? Gamla tantisar vill inte ha snorisar och för den delen så blir man sååå nöjd när man går ut här en stund Oskyldig

*ASG* Kerstin skickar du över lite valfett och leverolja åt mig mitt har tagit slut?

Liss
0

hehe, mitt går aldrig över.. jag går och spänner mig hela tiden. Har t om vart hos en kyropraktor som lärde mig övningar för att "Gå rätt" och "sitta rätt" osv osv i oändlighet.. som OM man tänker på de i vardagen! pust! Sen är de mina käkar som ligger fel också, så de går ner i axlarna och upp i huvudet. Så mitt går som sagt aldrig över. Läskigt att så unga människor har ont nu för tiden!

hihi.. tyckte de var kul! När jag mådde illa i flera veckor sa alla till mig "Lisette, är du gravid *fniss*" .. vart så trött på de.. så nu kan jag ge tillbaka till alla som mår illaOskyldig

V-lang
0

Dumma dig och du ska vara min plastunge…vill du ha ett till syskon va?

Liss
0

mmm.. de är ju pågrund AV att jag är din plastunge, som jag kan säga precis vad jag vill;P för du kan ändå inte förvägra mig.. erhmm..*host* hahaha!Oskyldig

TinaH
0

Lis1

det är bra…buss på Lotta :-P

Mvh TinaH

V-lang
0

Då har jag all rätt att nypa damen i örat när du kommer hit och ska sova i ditt rum…så passa sig noga Oskyldig

Och du Tina ska vara snäll annars skickar jag Skorpan och Doris på dig Cool

Liss
0

I mitt rum??:O har jag eget rum redan nu också.. hihi!

V-lang
0

Jajja men jag sa ju det, jag har ju en möblerbar hall uppe där det finns en bäddsoffa…en dubbelsäng till dig och Ecko Skrattande

TinaH
0

Lis1

…akta dig…kommer du dit, kommer du inte där ifrån…orangutang-Lottisen har alltid något i kikaren…..Cool

Mvh TinaH

V-lang
0

*fnyser* Nej inte med henne, men bannat om du kommit hit då skulle du få se på baktanke Hemlis

Liss
0

baktanke?.. neeh nu vet jag inte om jag vågar komma:P Jag vill inte ha någon baktanke.. hade ju tänkt komma efter jul någon gång. Men njaa! struntar nog i deOskyldig

fast egen dubbelsäng låter ju fint iof. Lite störande bara när alla går på mig eftersom de är i hallen:P

TinaH
0

Lotta…

snarare en BRAK-tanke…..

med din orangutang archle! :-)

Mvh TinaH

AnneN
0

Baktanke…. är det då man tänker på att baka?Räcka ut tungan

_**/Mvh Anne